قلیچ : توپ به عابدزاده می دادم فنایی اعتراض می کرد چرا به من پاس نمیدهی

ما یک چای تلخ حامد را هم نخوردیم. نه ما را فالو کرده و نه لایک فرستاده حتی تماس تلفنی هم نداشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، وحید قلیچ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: من واقعا سردر نمی‌آورم! مگر حامد لک قتل کرده است؟ مگر خود داوود فنایی کم از این داستان‌ها داشته است؟! خوب به خاطر دارم وقتی مربی گلرهای پرسپولیس بودم و ۴ تا توپ به احمدرضا عابدزاده می‌دادم، داوود فنایی اعتراض می‌کرد که چرا به سمت من شوت نمی‌زنید؟!

وی افزود: ما یک چای تلخ حامد را هم نخوردیم. نه ما را فالو کرده و نه لایک فرستاده حتی تماس تلفنی هم نداشتیم. دل من برای پرسپولیس می‌سوزد. دوستان شاید فکر می‌کنند حالا حامد را تنبیه می‌کنند و فصل بعد بیرانوند یا یک گلر دیگر می‌آورند اما این ۶ بازی چه می‌شود؟ احمد گوهری؟ وقتی توپ به سمت دروازه پرسپولیس می‌آید به وضوح می‌بینیم که دستانش می‌لرزد! تقصیری هم ندارد چون حالا حالاها باید کار کند تا درون دروازه پرسپولیس بایستد. ضمن آن که ما ۶ فینال پیش رو داریم.

قلیچ در پایان گفت: الان پرسپولیس دروازه بان با تجربه می‌خواهد. در این اوضاع و شرایط اقتصادی تمام دلخوشی هواداران پرسپولیس به تکرار قهرمانی این تیم است. کمی‌هم به فکر این عزیزان باشیم و با احساسات و سرنوشت یک تیم لجبازی نکنیم.

بیشتر بخوانید:
وحید قلیچ:شش هفته صبر می‌کنم و اگر پرسپولیس قهرمان نشد با خیلی‌ها کار دارم
قلیچ :مگر می‌شود در تهران ۳ گل از آلومینیوم بخوریم؟
اظهارات تند وحید قلیچ علیه گلمحمدی بعد از شکست برابر آلومینیوم

انتهای پیام /