گاف عجیب کامرانی فر در مورد دیدار دوستانه ایران با برزیل یا آرژانتین

تیم ملی کشورمان قرار است در خرداد طبق برنامه ای که در نظر گرفته شده در دوحه اردوی تدارکاتی داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال حدود 10 روز پیش در چند مصاحبه ای که با خبرنگاران و تلویزیون داشت به صراحت اعلام کرد فدراسیون در تلاش است تا در خرداد ماه پیش رو تیم ملی کشورمان با یکی از دو تیم ملی برزیل و آرژانتین دیدار تدارکاتی برگزار می کند. ظاهرا قرار بوده که در این زمان دیدار تیم های برزیل و آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی در قطر برگزار کند.
تیم ملی کشورمان قرار است در خرداد طبق برنامه ای که در نظر گرفته شده در دوحه اردوی تدارکاتی داشته باشد و این صحبت کامرانی فر تعجب خیلی ها را برانگیخت اما جالب اینجا بود که وقتی از میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد این بازی سئوال شد گفت از برگزاری این دیدار خبر ندارد تا موجی از انتقاد به فدراسیون باید این تناقض گویی صورت گیرد.
روز گذشته اما اعلام شد که دیدار تیم های برزیل و آرژانتین 11 ژوئن(21 خرداد) در ورزشگاه ملبورن کریکت گراند انجام می‌شود تا بدین ترتیب مشخص شود از حضور آنها در خردادماه در قطر خبری نیست و عملا برگزاری بازی تیم ملی با یکی از این دو کشور شدنی نیست.
تعیین زمان و مکان بازی دو تیم آمریکای جنوبی نشان می دهد که از ابتدا اصلا مکاتبات رسمی از سوی فدراسیون فوتبال با مسئولان هر یک از این دو تیم انجام نشده و وقتی ماجدی اعلام کرد از این موضوع خبر ندارد پر بیراه نگفته و این کامرانی فر به عنوان دبیرکل بوده که در نهایت با چند پیغام غیر رسمی موضوع بازی دوستانه با این دو تیم را مطرح کرده است که نشان از گاف او در این زمینه می دهد.

بیشتر بخوانید:
کامرانی فر: فیفا دی به مصاف رقیبان خوب خارجی میرویم
کامرانی فر: جلسه عزل عزیزی خادم فردا در موعد مقرر برگزار می شود
کامرانی فر: مهدوی کیا از تیم ملی امید استعفا نداده است

انتهای پیام /