عنایتی: مدیرعامل و هیات مدیره نداریم

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بعد از برد ذوب آهن نمی‌دانم به بازیکنانم چه بگویم، چون ما نه مدیرعامل داریم، نه هیات مدیره.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هوادار امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر با یک گل ذوب‌آهن را شکست داد. رضا عنایتی، سرمربی هوادار در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی سنگینی بود که مقابل تیم باشخصیتی داشتیم. فکر می‌کنم به غیر از ۲۰ دقیقه‌ای که بازی را از دست دادیم، باقی بازی را تحت اختیار داشتیم. کلافگی من به خاطر موقعیت‌هایی است که به سادگی از دست می‌دهیم. ما باید در یک ربع اول نتیجه بازی را تغییر می‌دادیم اما این اتفاق رخ نداد.

او افزود: ذوب‌آهن رو به توپ‌های بلند آورد که کار ما را سخت کرد اما با خودباوری بازیکنانمان، نتیجه گرفتیم. مشکلات مالی تیم ما را اذیت می‌کند و فکر می‌کنم آن دقایقی که بازی را از دست داد، به خاطر همین مشکلات است. تیم ما در حال حاضر مدیرعامل و هیات مدیره ندارد. از شخص آقای نوری به خاطر قول‌ها و روحیه‌ای که قبل از بازی دادند، تشکر می‌کنم.

سرمربی هوادار ادامه داد: فکر می‌کنم تیم هوادار نشان داد که پدیده‌ی لیگ است. من از خوبی بازیکنانم هرچه بگویم، کم گفته‌ام. آن‌ها هم به لحاظ اخلاقی و هم فنی مثال زدنی هستند. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله با پرداختی چند روز آینده، دل آن‌ها را شاد کنیم.

عنایتی درباره رسیده به رتبه تک رقمی در لیگ بیست و یکم گفت: ما نسبت به نیم فصل اول تجربه بیشتری پیدا کردیم و بازیکنانی که به خدمت گرفتیم به ما کمک کردند. ما هنوز راضی نیستیم و در پنج بازی آینده با انگیزه ادامه می‌دهیم. تنها نگرانی من مشکلاتی است که گفتم. امیدوارم این لیگ سنگین که تعطیلات زیادی داشت و فرسایشی داشت، با شرایط و جایگاه خوبی در سال اول هوادار به پایان برسانیم.

او در پایان درباره وضعیت پای عمل کرده‌اش توضیح داد: از وقفه لیگ استفاده کردم و پایم را عمل کنم. فکر می‌کنم یکی، دو هفته دیگر باید ما را با عصا تحمل کنیم. حضور با عصا در کنار زمین خوب است چرا که باید یکی، دو بازیکنم را با عصا از کنار زمین هدایت کنم.

بیشتر بخوانید:

مجیدی: فقط دنبال قهرمانی هستیم/ گل بدی خوردیم
تارتار: مقابل هوادار خوب نبودیم/از حضور حدادی‌فر استقبال می‌کنیم
منصوریان: نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و بازی را مساوی کردیم/بازی…

انتهای پیام/