گواردیولا: باید این شکست را قبول کرد

سرمربی منچستر سیتی از شکست برابر رئال مادرید بسیار ناراحت است با این حال از شاگردانش خواست که این بازی را فراموش کنند و روی لیگ جزیره تمرکز کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از بی تی اسپورت، منچستر سیتی در دیدار برابر رئال مادرید تا آستانه پیروزی و فینالیست شدن رفت اما چند لحظه غفلت در دقایق پایانی باعث شد تا تیم گواردیولا یک شب تلخ را تجربه کند.

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: به سادگی بگویم که در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و آن‌گونه که دوست داشتیم نبودیم اما در نیمه دوم و بعد از آنکه به گل رسیدیم بهتر از حریف ظاهر شدیم. فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می توانستیم به گل دوم هم برسیم اما بد شانس بودیم. تا آستانه فینالیست شدن پیش رفتیم اما متاسفانه ماموریت ما کامل نشد و نتوانستیم راهی فینال شویم.

گواردیولا ادامه داد: به نظرم رئال زیاد ما را اذیت نکرد و می توانستیم تیم فینالیست باشیم. رئال در ۱۰ دقیقه پایانی حمله کرد. آنها با حضور رودریگو، میلیتائو، وینیسیوس و بنزما روی به پاس های عرضی آوردندو توانستند دو بار به گل برسند. به نظرم در این بازی بهترین عملکرد خود را ارائه ندادیم و همان تیم همیشگی نبودیم.

او در پایان گفت: ما در نیمه نهایی معتبرترین رقابت باشگاهی حضور داشتیم و بازیکنان به دنبال فینالیست شدن و قهرمانی بودند. فوتبال بازی غیر قابل پیش بینی است و باید این شکست را قبول کرد.اکنون نوبت تمرکز روی لیگ جزیره است. چهار بازی حساس پیش رو داریم و باید در آن بهپیروزی دست پیدا کرد تا قهرمانی خود را قطعی کرد.

بیشتر بخوانید:

گواردیولا: برابر رئال باید شخصیت‌مان را نشان دهیم
گواردیولا: اگر امتیاز از دست بدهیم، رقیب قهرمان می‌شود
گواردیولا با سران سیتی برای تمدید قرارداد به توافق رسید

 

انتهای پیام/