نوازی: به جامعه فوتبال بی احترامی شد نه فقط محمد نوازی/ از سردار آزمون ممنون هستم

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: صحبت‌هایی مطرح شد که بیشتر به جامعه فوتبال لطمه زد تا محمد نوازی، حمایت دوستان هم به خاطر همین بی حرمتی به فوتبالی‌ها بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  محمد نوازی در خصوص شرایط تیم آلومینیوم اراک پس از پشت سرگذاشتن چند بازی سخت و در آستانه بازی با گل‌گهر، اظهار داشت: به هرحال همه بازی‌های چه در ابتدای فصل و چه در انتهای فصل، در هر شرایطی برای هر تیمی مهم است. اما مساله مهم انگیزه بازیکنان است.

وی با اشاره به فینال جام حذفی تصریح کرد: این بازی حُسن خیلی خوبی داشت. درست است که جام نگرفتیم اما تلاش بچه‌های‌مان ستودنی و حقشان قهرمانی بود. به هرحال خواست خدا بود، این قهرمانی قسمت مردم خوب قائمشهر شد و مبارکشان باشد. در کوران بازی‌ها بودیم و الان شرایط خوبی داریم. در مسابقه هفته قبل هم بچه‌های ما به نحو احسن بازی و خلق موقعیت کردند اما متاسفانه تبدیل به گل نشد که شاید حکمتی در آن بوده است.

مربی آلومینیوم اراک در مورد تقابل با شاگردان امیرقلعه‌نویی در هفته بیست و ششم لیگ برتر عنوان کرد: بازی سختی با گل‌گهر داریم. مهمان هستیم و در زمین حریفی به میدان می‌رویم که مربی خیلی خوب و با تجربه‌ای دارد. قلعه‌نویی عناوین قهرمانی زیادی دارد. بازیکنان قابل قبولی در این تیم هستند و باید همت کنیم. ان‌شاالله مثل همیشه تیم باشیم تا سه امتیاز این دیدار را به خانه ببریم.

وی در مورد اینکه هر دو تیم حاضر در این بازی سروشکل هجومی دارند، گفت: خداراشکر هر دو تیم فوتبال بازی می‌کنند. آن‌ها یکدیگر را کاملا از لحاظ فنی و فوتبالی درک می‌کنند. بچه‌های ما هم واقعا مقابل اینگونه تیم‌ها خیلی راحت‌تر کار می‌کنند. امیدوارم روندی که در هفته گذشته داشتیم را حتی بهتر، مقابل گل‌گهر داشته باشیم تا بازی قابل قبولی را ارائه بدهیم و بتوانیم دل مردم اراک شاد کنیم.

نوازی در خصوص حواشی دیدار فینال جام حذفی که تا بازی لیگ مقابل نساجی هم کشیده شد، عنوان کرد: به هرحال این حواشی در همه بازی‌ها وجود دارد و من نمی‌خواهم پیگیر این ماجراها باشم. به خاطر جو و حواشی که در استادیوم آزادی در بازی فینال به وجود آمد، شاهد این حاشیه‌ها در اراک بودیم که طبیعی هم بود و مساله خاصی نبود. ما خودمان نخواستیم که این حواشی ایجاد شوند اما بعضی صحبت‌ها و اتفاقات باعث می‌شود که خیلی‌ها برنجند و اذیت شوند.

وی افزود: فکر می‌کنم آن حواشی به خاطر صحبت‌هایی بود که عزیزان انجام دادند. ممنونم از تمام افرادی که از من حمایت کردند. واقعا به فوتبالی‌ها بی احترامی شد نه تنها محمدنوازی. از هواداران استقلال و آلومینیوم اراک، از بازیکنان فعلی و گذشته استقلال، همبازیانم، ملی پوشان قدیم و جدید، بسیاری از مدیران و حتی مردمی هم که فوتبالی نبودند تشکر می‌کنم که از من حمایت کردند.

نوازی گفت: بعضی اوقات انسان جملاتی را به کار می برد که جمع کردنش سخت است. امیدوارم از طرف من دلخوری پیش نیامده باشد. از همه عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاالله فوتبال ما به شرایط بهتری برسد. باید با هم و پشت هم باشیم تا باعث پیشرفت فوتبال شویم نه اینکه حرفی بزنیم و باعث سوتفاهم یا بی حرمتی به فوتبالی‌ها و زحمکتشان این عرصه شویم.

وی در خصوص اینکه در این بین، حمایت سردار آزمون جالب و قابل توجه بود، عنوان کرد: ما با هم کار نکرده‌ایم. زیاد هم برخورد و دیدار نداشته‌ایم و رابطه ما در حد سلام و علیک بوده، او سال گذشته به تمرین ما (شهرخودرو) آمد و به خاطر دوستی که با مهدی رحمتی و چند بازیکن داشت به تیم ما علاقه‌مند بود. بابت این حمایت از او ممنون هستم. در کل فکر می‌کنم این صحبت‌ها بیشتر به جامعه فوتبال لطمه زد تا محمد نوازی، حمایت دوستان هم به خاطر همین بی حرمتی به فوتبالی‌ها بود. دستشان هم درد نکند. ان‌شاالله بتوانم با هدفی که دارم و با کاری که در فوتبال می‌کنم، محبتشان را جبران کنم.

بیشتر بخوانید:

المپیک ناشنوایان/ ارتقای جایگاه تکواندوکاران
المپیک ناشنوایان/کسب۲ مدال طلا و ۲ برنز تکواندوکاران ایرانی
قهرمان لیگ برتر تکواندو بانوان مشخص شد

انتهای پیام/