مهاجری: فرصتی برای اشتباه نداریم/باید از اعتبار تیم دفاع کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان میگوید فرصتی برای اشتباه نداریم و باید از اعتبار تیم دفاع کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی فردا تیمش مقابل نساجی، اظهارکرد:  در ابتدا از هواداران مان که برای بازی با فجر، سختی سفر را به جان خریدند و به شیراز آمدند و ما را تنها نگذاشتند تشکر می کنم. شاید تعدادشان زیاد نبود اما آنقدر پیراهن زرد نفت مسجدسلیمان انرژی مثبت داشت که بازیکنانم توانستد یک بازی پرفشار به نمایش بگذارند. آن هم علی رغم این که فجری ها می خواستند از شرایط میزبانی شان استفاده کنند و پیروز میدان باشند اما خدا را شکر با انرژی مثبت و تلاش بازیکنانم توانستیم از این میدان سخت بیرون بیاییم. اگر کمی دقت بیشتری داشتیم شاید می توانستیم برنده شود اما خدا را شکر حداقل امتیاز را گرفتیم.

وی افزود: فردا بازی سختی با نساجی داریم. این تیم ریشه دار است و مردم این شهر عاشقانه نساجی را دوست دارند و خوشحالم تیم هایی مثل نساجی و ملوان در صف اول فوتبال کشور بیایند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فردا تمام نگاه مان به تیم خودمان است و امیدوارم با تمریناتی که در نظر گرفتیم،  شرایط لازم را رقم بزنیم و شرایط مان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی بیان کرد:  یک بازیکن محروم داریم و یکی دو بازیکن مان هم مصدومیت جزیی دارند که کادر پزشکی در تلاش است که به بازی فردا برسند.

مهاجری گفت:  باتوجه به نوع آمد و رفت مان به استان های دیگر قطعا این موضوع با توجه به فشردگی بازی ها برای ما مشکل ایجاد می کند.  البته بازیکنانم خدا را شکر خیلی خوب کار می کنند و درک آن ها خیلی به تیم کمک می کند.

وی ادامه داد: بازیکنانم ثابت کرده اند که توان شان می تواند بالا باشد و امیدوارم روزهای بهتری را برای خودمان رقم بزنیم و یک حاشیه امنیت ایجاد کنیم. فرصت اندک است و باید از اعتبارمان دفاع کنیم. ما فرصتی برای اشتباه نداریم و بازیکنانم این موضوع را به خوبی می دانند. بردن در لیگ برتر سخت است اما امیدوارم فردا روز خوبی را برای خودمان رقم بزنیم و در بازی های باقی مانده، راه مان را سریع تر ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید:

مربی نساجی: نساجی با ۵۰ درصد توان خودش است/ برای برد…
عنایتی: شرایط تیم ملی فاجعه‌بار است/ دیدار با فجر از تیم…

انتهای پیام/