گواردیولا و دومین جام قهرمانی متوالی در لیگ جزیره/ وقتی پپ جواب پاتریس را با طعنه داد

با توجه به فاصله سه امتیازی با لیورپول رده دومی، سیتیزن ها در صورت برتری در دیدار برابر وستهام تقریبا دومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را مسجل خواهند ساخت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پپ گواردیولا، سرمربی باتجربه سیتی در نشست خبری پیش از این دیدار، جدال مقابل وستهام را دشوار توصیف کرده و تاکید کرد تیمش با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهد کرد و گفت: “دو بازی به پایان فصل مانده و هر سه امتیازی که می‌گیریم بسیار مهم است. ما به شش امتیاز برای کسب عنوان نیاز داریم، باید فردا به سه امتیاز دست پیدا کنیم و بعد از آن تلاش کنیم در آخرین مسابقه خود در خانه نیز پیروز شویم. بارها گفته ام که باید با غیبت بازیکنان مصدوم کنار بیاییم. اگر چند ماه پیش بود شاید مشکل بزرگی برای تیم به وجود می آمد، اما حالا یکی دو بازی مانده و ما مقابل ولوز نیز متوجه شدیم که از پس این شرایط برمی آییم.

وستهام تیمی بالای جدولی است، بازی مقابل آنها سخت خواهد بود و اما می دانیم که کسب سه امتیاز چقدر مهم است. پیروزی در بازی فردا گام بزرگی در مسیر تلاش برای به پایان رساندن درخشان این فصل در خانه و در کنار هواداران محسوب می شود. فکر می‌کنم همه می‌دانند پیروزی بر وستهام تقریبا کار را تمام می کند.

وستهام دو فصل فوق العاده داشته و آنها این فصل در لیگ اروپا نیز بسیار خوب عمل کردند. آنها در بازی مقابل فرانکفورت و با 10 نفر در بازی خارج از خانه خوش شانس نبودند. در چند بازی گذشته، ما بیش از 20 گل زده و شخصیت فوق العاده تیمی خود را نشان دادیم. شخصیت تیمی آن چیزی است که ما در سه سال گذشته هر سه روز یک بار نشان داده ایم.

نامزدهای بهترین بازیکن سال لیگ برتر؟ بازیکنان زیادی وجود دارند که می توانستند نامزد باشند. نامزدهای مرد سال معمولا از تیم هایی چون  لیورپول و سیتی انتخاب می شوند که این امری طبیعی است. برناردو سیلوا و رودری استثنایی بودند و ریاض محرز نیز چند فصل گذشته بسیار خوب عمل کرده است.

انتقادات اخیر پاتریس اورا مبنی بر این که گواردیولا قادر به رهبری و پرورش بازیکنان باشخصیت نیست؟ من چنین شخصیتی را وقتی تیم‌شان منچستریونایتد را در لیگ قهرمانان نابود کردم، در بازیکنان حریف ندیدم.”
منبع ورزش 3

بیشتر بخوانید:
پاسخ کلوپ به سرمربی سیتی/ شاید گواردیولا اطلاعات بیش‌تری دارد
گواردیولا: سرنوشت دست ما است اما رسانه ها طرفدار لیورپول
گواردیولا: باید این شکست را قبول کرد

انتهای پیام/