طالبی: ذوب‌آهن باید مقابل النصر عربستان دروازه‌اش را بسته نگه دارد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرشید طالبی در مورد دیدار روز دوشنبه ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان گفت: ذوب‌آهن در حال حاضر نسبت به نیم فصل اول شرایطش بسیار بهتر شده است. این تیم توانست دراین هفته تیم مدعی پدیده را هم شکست دهد. چنین بردی قطعا هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان به این تیم کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به فشردگی مسابقات گفت: قطعا فشردگی بازی‌ها فشار زیادی به ذوب‌آهن وارد می‌کند اما شرایط برای ذوب‌آهن در آسیا متفاوت‌تر است. متاسفانه فاصله بین بازیکنان ذوب‌آهن زیاد شده و این تیم در ضد حملات به راحتی به مهاجمان حریف فرصت و موقعیت گل می‌دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به تساوی به الزرای عراق عنوان کرد: دو امتیاز خوب خانگی را شاگردان منصوریان از دست دادند، بنابراین مقابل النصر باید در ابتدا به فکر گل نخوردن باشند. گرفتن یک امتیاز در خارج از خانه هم برای این تیم مناسب است. ذوب‌آهن اول باید دروازه‌اش را بسته نگه دارد و بعد اگر توانست گل بزند و سه امتیاز را بگیرد. بازی با النصر بسیار سخت و دشوار است. شما دیدید که تیمی مثل استقلال هم که خط دفاعی مستحکمی دارد در آسیا سه گل دریافت کرد.

طالبی تاکید کرد: ذوب‌آهن در این فصل بسیار پرنوسان بوده و این نوسان زیاد باری ذوب‌آهن مفید نیست.

منبع:‌ فارس