رکوردشکنی سادیو مانه و اشاره دوباره به رفتن از لیورپول

مهاجم سنگال توانست در دیدار برابر بنین تاریخ سازی کند و بار دیگر به رفتن از لیورپول اشاره تلویحی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از بی ساکر، سنگال در اولین بازی از رقابت های انتخابی جام ملت های آفریقا در دفاع از عنوان قهرمانی خود بنین را ۳ بر یک شکست داد. سادیو مانه در این دیدار هت تریک کرد تا برترین گلزن تاریخ سنگال شود.

مانه در گفت‌وگو با رسانه‌ها بعد از این دیدار درباره آینده خود گفت: من آنچه را که مردم سنگال می‌خواهند انجام خواهم داد. من هم مثل بقیه در شبکه‌های اجتماعی هستم و نظرات را می‌بینم. خیلی‌ها خواستار جدایی من از لیورپول هستند. با این حال باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

سادیو مانه گفته بود پس از دیدار لیورپول مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا برنامه‌های آینده‌اش را فاش خواهد کرد اما این کار را نکرد.

مانه مورد علاقه بایرن مونیخ است اما هنوز چیزی مشخص نشده است. بایرن مونیخ در فصلی که گذشت نتوانست عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. بایرن به دنبال تقویت خط حمله خود در تابستان است. سادیو مانه بازیکنی است که باواریایی‌ها امیدوار به جذب او در تابستان هستند. سادیو مانه از زمان پیوستن به آنفیلد در سال ۲۰۱۶ در فرم خوبی بوده است.

مانه از سال ۲۰۱۶ در آنفیلد رود بازی می کند، زمانی که از ساوت همپتون با مبلغی در حدود ۴۱ میلیون یورو به لیورپول پیوست و از آن زمان تاکنون ۲۶۸ بازی برای قرمزها انجام داده و ۱۲۰ گل به ثمر رسانده است.

سنگال در دیدار بعدی خود باید برابر رواندا قرار گیرد و تصور نتیجه ای غیر از برد سنگال در این دیدار سخت است.

بیشتر بخوانید:

سادیو مانه با بازیکنان لیورپول خداحافظی کرد
بایرن مونیخ بدنبال سادیو مانه
اطمینان کاراگر از ماندن سادیو مانه در لیورپول

انتهای پیام/