اوزیل: برای تفریح به ترکیه نیامده‌ام

ملی پوش پیشین آلمان بر عزم زیاد خود برای ادامه حضور در فنرباغچه تاکید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از بیلد، باشگاه فنرباغچه در ماه مارس در بیانیه‌ای بدون این که دلیلی فاش کند اعلام کرد که اوزیل را محروم کرده است. در همین راستا رسانه‌های محلی گزارش دادند که او با اسماعیل کارتال، مربی تیمش درگیری لفظی پیدا کرده است.

مسعود اوزیل نمی‌خواهد قراردادش با فنرباغچه استانبول را زودتر از موعد به پایان برساند. اوزیل در بیانیه‌ای اینستاگرامی این موضوع را تایید کرد. اوزیل در اینستاگرام خود نوشت: “من برای تعطیلات به فنرباغچه و کشورم ترکیه نیامده‌ام”.

اوزیل که سال گذشته در لیگ برتر انگلیس از آرسنال به فنرباغچه پیوست، از ماه مارس از این تیم کنار گذاشته شده است. قرارداد او با این تیم تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

اوزیل در ژانویه ۲۰۲۱ با قراردادی ۳ ساله از آرسنال به فنرباغچه ملحق شد. او در باشگاه لندنی مورد توجه قرار نگرفت و نام او در فهرست تیم برای لیگ برتر یا لیگ اروپا قرار نگرفت.

اوزیل قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ و دارنده مدال برنز جام جهانی ۲۰۱۰ است، وی هم‌چنین در مسابقات قهرمانی اروپا یورو (۲۰۱۲، ۲۰۱۶) مدال برنز دارد. او به عنوان بازیکن رئال مادرید اسپانیا، لالیگا را به دست آورد و در وردربرمن نیز سابقه بازی دارد.

دوران حضور او در تیم ملی آلمان با یک اتفاق تلخ به پایان رسید. پس از این که عکسی از اوزیل در کنار اردوغان منتشر شد فدراسیون فوتبال آلمان شروع به انتقاد از این بازیکن کرد. هافبک آلمانی مدیران را به نژادپرستی محکوم کرد و اعلام کرد دیگر برای تیم ملی بازی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

مقصد بعدی اوزیل مشخص شد
اوزیل در فنرباغچه هم به مشکل خورد
احتمال هم تیمی شدن اوزیل با صیادمنش در انگلیس

انتهای پیام/