آخرین روز از هفته سی‌ام بوندسلیگا / جدال هایی از جنس”فرار از سقوط”

روز آخر از هفته سی‌ام بوندسلیگا عصر امروز با دیدار وردربرمن_وولفسبورگ آغاز خواهد شد و در ادامه با دو بازی یونیون برلین_شالکه و اوگزبورگ _کلن به پایان میرسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، روز آخر از هفته سی‌ام بوندسلیگا عصر امروز با دیدار وردربرمن_وولفسبورگ آغاز خواهد شد و در ادامه با دو بازی یونیون برلین_شالکه و اوگزبورگ _کلن به پایان میرسد.

وردربرمن _ وولفسبورگ

? ساعت ۱۶:۰۰
? ورزشگاه: وسراستادیوم
باسابقه ترین تیم بوندسلیگا در خطر سقوط قرار دارد.وردربرمن با ۲۵ امتیاز در رتبه ماقبل آخر جدول رده بندی بوندسلیگا تمامی دیدارهایش تا انتهای فصل حکم فینال را دارد.شاگردان “فلورین کوفلت”عصر امروز در مقابل مردان “اولیور گلاسنر” قرار خواهند گرفت که با ۴۲ امتیاز در رده هفتم قرار دارند.وولفسبورگ شانس حضور در لیگ اروپای فصل بعد را دارد و این مورد کار وردربرمن را سخت میکند.بازی رفت را وردربرمن با نتیجه ۳ بر ۲ در فولکس واگن آره نا از وولفسبورگ برد اما این دیدار حکایتی کاملا مجزا دارد.

یونیون برلین _ شالکه

? ساعت ۱۸:۰۰
?ورزشگاه: آندر آلتن
یونیون برلین اگر میخواهد استرس سقوط نداشته باشد حتما باید ۳ امتیاز دیدار خانگی مقابل شالکه را کسب کند.شاگردان “اورس فیشر ” اکنون با ۳۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول بوندسلیگا قرار دارند یعنی فقط ۳ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند.در مقابل شالکه ضعیفترین تیم در شروع مجدد بوندسلیگا قرار دارد که هر ۴ دیدار اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است. مردان “دیوید واگنر ” بازی رفت را با نتیجه ۲ بر ۱ از یونیون برلین بردند اما حالا ۱۱ هفته است که با واژه برد بیگانه هستند.

اوگزبورگ _ کلن

? ساعت ۲۰:۰۰
? ورزشگاه:WWK آره‌نا
تیم رده سیزدهمی اوگزبورگ با ۳۱ امتیاز در آخرین بازی هفته سی‌ام بوندسلیگا به مصاف کلن خواهد رفت که با ۳۴ امتیاز یک پله بالاتر قرار دارد.شاگردان “مارتین اشمیت” دو هفته است که هیچ گلی را به ثمر نرسانده‌اند و در بازی رفت مقابل کلن که دو اخراجی از دو تیم در پی داشت به تساوی یک بر یک رسیدند.در سوئی دیگر شاگردان مارکوس گیسدول هم در شروع مجدد بوندسلیگا هنوز طعم برد را نچشیده‌اند.پیروزی برای هر دو تیم حکم فرار از خطر افتادن احتمالی به منطقه سقوط را دارد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: بایرلورکوزن ۲ – بایرن مونیخ ۴ / گلباران بوندسلیگا با درخشش باواریایی ها