آشنایی با رقیب عربستانی ذوب‌آهن؛ جذب مهاجم شش میلیون دلاری برای صعود به جمع هشت تیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا فردا شب به مصاف الانحاد عربستان خواهد رفت. ذوب آهن برای صعود به این مرحله توانست با کسب 12 امتیاز از شش مسابقه و به عنوان صدرنشین گروه نخست به دور حذفی راه پیدا کند.

الاتحاد اما با کسب مقام دوم بعد از الوحده امارات به دور بعدی صعود کرد. این تیم عربستانی اما بعد از کسب مقام دهم در لیگ برتر عربستان با شش بازیکن خود خداحافظی کرد و هفت بازیکن جدید را به خدمت گرفت. برپایی اردویی ده روزه در شهر منچستر انگلیس و برگزاری سه مسابقه دوستانه که گل آن تقابل با لیدزیونایتد بود؛ از نکاتی است که الاتحاد را برای صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا امیدوار کرده است. از نکات قابل توجه پیروزی چهار بر دو این تیم مقابل لیدز در شهر منچستر بود که سرمربی شیلیایی الاتحاد را شگفت زده کرد.

از دیگر نکاتی که هواداران این تیم عربستانی سر کیف آمدند این است که مدیران این تیم توانستند در بازار نقل و انتقالات، الاهلی و الهلال را شکست دهند و شاه مهره لیگ این کشور یعنی هارون کامارای 21 ساله را با مبلغ 6 میلیون دلار به خدمت بگیرند.

این بازیگن در المپیک عربستان درخشش قابل توجهی داشته و از او به عنوان مسی فوتبال عربستان برای نسل آینده نام می برند. برانکو سرمربی الاهلی هم بشدت به دنبال جذب این بازیکن بود که به دلیل عدم پرداخت مبلغ مورد نظر، این بازیکن به الاتحاد منتقل شد.

خبرنگار: سپهر خرمی