اختصاصی شبکه لحظه | درخواست کالدرون در نشست با انصاری‌فرد چه بود؟

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ وضعیت این روزهای پرسپولیس برخلاف صدرنشینی و پیروزی در هفت دیدار پیاپی چندان هم خوب نیست.

گابریل کالدرون در جلسه شب گذشته با انصاری فرد نام دو عضو باشگاه را به صورت کتبی داده که این افراد نباید در نیم فصل دوم در باشگاه حضور داشته باشند. یکی از اختلافات کالدرون اما با این اعضا این است که مدیربرنامه های او و یا ایجنتی که کالدرون را به ایران آورده اختلاف شدیدی با این دو شخص دارد.

کالدرون در نشست خبری بعد از دیدار با نساجی که با پیروزی یک بر صفر تیمش همراه شد و بار دیگر صدرنشینی را برای سرخ ها به ارمغان آورد، صحبت های تندی را علیه انصاری فرد و اعضای هیئت مدیره مطرح کرد که شکاف عمیق میان این دو جریان را بار دیگر نشان داد. از طرفی اعضای هیئت مدیره با کالدرون اختلاف نظر دارند و از طرف دیگر انصاری فرد نیز نمی خواهد چنین اختلافی دامن تیمش را بگیرد.

در هر صورت کالدرون همچنان طلب اصلی را از باشگاه دارد و در صورت عدم دریافت آن تا پنج روز آینده می تواند قراردادش را به صورت یک طرفه طبق قوانین فیفا فسخ کند. هر مربی و بازیکنی می تواند به دلیل عدم دریافت مطالباتش به رقم 50 درصد بعد از پایان نیم فصل قراردادش را فسخ کند.