استخری: اردوی تیم ملی در تاجیکستان با بهترین امکانات برگزار شد

مدیر تیم ملی فوتبال جوانان ایران با اظهار رضایت از شرایط اردوی این تیم در تاجیکستان گفت:با تلاش فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان بهترین شرایط برای تیم های ملی در این اردو فراهم شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، کوروش استخری با بیان این موضوع اظهار داشت:اردوی مشترک تیم های ملی نوجوانان وجوانان از اول دی در تاجیکستان آغاز شد. با تلاش فدراسیون فوتبال ، کمیته جوانان و آقای ماجدی همچنین همکارانشان شرایط بسیار خوبی در این اردو داریم. نهایت همکاری از جانب فدراسیون فوتبال کشور میزبان صورت گرفته از نظر شرایط غذا ، هتل ، استراحت و حتی پرواز مستقیم به بهترین شکل این اردو برپا شد. دو بازی اول تیم ها هم انجام شده و فردا دومین مسابقه نوجوانان برگزار می شود. تیم های تاجیکستان هم بسیار خوب و با کیفیت هستند و این بازی ها قطعا به ما کمک می کند.
استخری در پایان پیرامون لغو مسابقات جام جهانی نوجوانان و جوانان گفت:امیدواریم مسابقات آسیایی طبق برنامه برگزار شود چرا که فدراسیون سرمایه گذاری زیادی در این بخش انجام داده و همه اعضای تیم ها خصوصا مربیان زحمات زیادی کشیدند. این تیم های مستعد قطعا به فوتبال ما کمک می کنند و چنین تجربه ای برای فوتبال پایه ایران بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید:
ریکاوری تیم ملی جوانان در مجموعه وزشگاه ملی دوشنبه
غفاری: تاجیکستان محک خوبی برای تیم ملی نوجوانان و یکی از قدرت های آسیا است
درخشان: نبايد بگذاريم يك نسل مستعد از فوتبال ما همچنين نابود شود
ماجدى: اميدواريم AFC از مسابقات جوانان و نوجوانان حمايت كند
مهابادى: بازی تیم ملی با تاجيكستان شبیه سازی بازى با ازبكستان است

انتهای پیام/