درخشان: نبايد بگذاريم يك نسل مستعد از فوتبال ما همچنين نابود شود

مدير فنى تيم ملى فوتبال جوانان معتقد است تصميم AFC در خصوص مسابقات قهرمانى آسيا مى تواند در سرنوشت و آينده فوتبال ايران تاثيرگذار باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل سايت رسمى فدراسيون فوتبال حميد درخشان، مدير فنى تيم ملى فوتبال جوانان ابتدا در خصوص مسابقه روز گذشته تيم ملى جوانان مقابل تاجيكستان گفت:شاهد بازى بسيار خوب و محكمى بوديم كه به تيم ما كمك كرد. ما صاحب توپ و ميدان بوديم، يك گل زديم ، يك پنالتى از دست داديم و با اين وجود تا دقيقه ٧٠ از حريف پيش بوديم. به اعتقاد من شكست ما در اين بازى اتفاق خوبى بود چون با پيروزى يك بر صفر نقاط ضعفمان پنهان مى ماند اما با وجود برترى در جريان بازى حالا بسيارى از مشكلات ما در اين مسابقه به خوبى ديده شده و مى توانيم بيشتر روى نقاط ضعف تيم تمركز كنيم.

مدير فنى تيم ملى جوانان در خصوص لغو مسابقات جام جهانى جوانان و نوجوانان گفت:خبر بسيار تلخى بود و اين اتفاق خوبى براى فوتبال نيست. اميدوارم AFC بدون توجه به اين مسايل مسابقات قهرمانى آسيا را به بهترين شكل برگزار كند. در واقع نبايد بگذاريم يك نسل مستعد از فوتبال ما همچنين ساير كشورهاى آسيايى نابود شود. در اينصورت با قدرت در اين رقابت ها شركت مى كنيم.

بیشتر بخوانید:
ماجدى: اميدواريم AFC از مسابقات جوانان و نوجوانان حمايت كند
مهابادى: بازی تیم ملی با تاجيكستان شبیه سازی بازى با ازبكستان است

انتهای پیام/