اظهارات تند وزنه بردار بریتانیایی علیه فدراسیون جهانی

وزنه بردار ۲۹ ساله بریتانیا در خصوص حذف این رشته از مسابقات المپیک اظهارات تندی را علیه فدراسیون جهانی داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سارا دیویس، رئیس کمیسیون ورزشکاران جهانی فدراسیون وزنه برداری امروز در نامه‌ای هیئت اجرایی این رشته را تهدید و اعلام کرد وزنه برداری متعلق به تمامی ورزشکاران است، نه آن کسانی که این رشته را اداره می‌کنند. دیویس تاکید کرد که با بودن این هیئت اجرایی قطعا آینده وزنه برداری در خطر خواهد بود، مگر این که اعضای این کمیته استعفا کنند.

هیئت اجرایی متهم به مشارک در دوینگ شد

این صحبت‌های سارا دیویس دقیقا بعد از حرف‌های شخصی او با توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک مطرح شده است. ورزشکار ۲۹ ساله بریتانیایی در آستانه مهم‌ترین جلسه تاریخ وزنه برداری، اعضای هیئت اجرایی این رشته را متهم به مشارکت در دوپینگ آن هم با حمایت‌های دولت کرده است.

دیویس می‌گوید: اقدامات هیئت اجرایی وزنه برداری در راستای نابودی این رشته بوده است. به طوری که بسیاری از اعضای هیئت اجرایی وزنه برداری در تلاش هستند تا این رشته از مسابقات المپیک حذف شود.

رئیس کمیسیون ورزشکاران جهانی فدراسیون وزنه برداری در رابطه با حذف این رشته از مسابقات المپیک شخصا با باخ صحبت کرده است. سارا دیویس یکی از ورزشکارانی است که در صورت حذف وزنه برداری از مسابقات المپیک شانس رقابت برای کسب مدال در پاریس را از دست خواهد داد.

جلسه هیئت اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:
ورود کمیته بین المللی المپیک به ماجرای دونده جنجالی بلاروس
المپیک 2020 توکیو| “سامبو” در کمیته بین المللی المپیک عضو شد
دستور کمیته بین المللی المپیک : قبل از سفر به ژاپن واکسن کرونا بزنید

انتهای پیام/