اعتراف ستاره سیتی ؛ با پیشنهاد عربستانی ها وسوسه شدم !

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، می‌گوید به پیشنهاد جذاب عربستانی‌ها فکر کرده است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، بسیاری از بازیکنان بزرگ و نام‌دار فوتبال اروپا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته تصمیم گرفتند راهی فوتبال عربستان شوند و دست‌مزدهای جذاب پرداختی از سوی این باشگاه‌ها آن‌ها را وسوسه کرد.

در این میان اسامی بازیکنانی به چشم می‌خورد که شاید کم‌تر کسی انتظار جدایی آن‌ها از فوتبال اروپا و حضورشان در عربستان را داشت، بازیکنانی مانند کریم بنزما، سادیو مانه، نیمار و جوردن هندرسون.

باشگاه‌های عربستانی برای جذب بسیاری دیگر از بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا مانند محمد صلاح و لوکا مودریچ و ویکتور اوسیمن هم تلاش کردند اما نتوانستند آن‌ها را متقاعد کنند و حالا سیلوا هم فاش کرده که پیشنهادهای جذابی از این باشگاه‌ها دریافت کرده بود.

او در گفت‌وگو با RTP در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:«اگر بگویم که هرگز به پیشنهاد عربستانی‌ها فکر نکردم، دروغ گفته‌ام. اما چیزی که باعث شد در سیتی بمانم هیجان پس از نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود.

زمانی که به رئال مادرید گل زدم، ورزشگاه منفجر شد و همه دیوانه شده بودند. همچنین زمانی که توانستیم در فینال لیگ قهرمانان به پیروزی برسیم و جام را به‌دست آوریم. من دوست نداشتم که چنین هیجان و شوقی را به این زودی از دست بدهم.»

انتهای پیام/