افشای دلیل استعفای شکوری از پیکان از زبان خودش

قائم مقام باشگاه پیکان از استعفای خود به دلیل اختلاف نظر با سبک مدیریت مددی در این باشگاه خبر داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  ابراهیم شکوری، قائم مقام باشگاه پیکان پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل فولاد، در جمع خبرنگاران توضیح داد: فکر می‌کنم همه چیز مشخص بود، زدن ۵ الی ۶ توپ به تیر دروازه نشان از روند خوب تیم پیکان است. می‌توان این موضوع را بدشانسی نامید که امیدوارم این مشکل در ادامه مسیر حل شده و توپ‌های ما گل شود. وقتی توپ به تیر دروازه می‌خورد یعنی همه خوب هستند و بدشانسی عامل گل نشدن توپ‌هاست. این نتیجه به مسائل فنی بستگی ندارد.

او درباره استعفای خود از سمت قائم مقامی باشگاه پیکان نیز گفت: بعد از این که مدیریت تغییر کرد در ۵ ماه گذشته با خودم کلنجار زیادی رفتم. ما سال گذشته سعی کردیم که روند خوبی را پیش بگیریم و تمام تیم‌های ما در همه رشته‌ها شرایط خوبی داشتند اما الان شرایط مثل قبل نیست. پیکان در همه رشته‌ها فعالیت می‌کند و در این چند ماه شرایط خوب نبود. آن‌طور که بنده به‌ عنوان مسئول باشگاه انتظار داشتم مسائل پیش نرفت و در نتیجه روز گذشته استعفا دادم، امیدوارم مدیرعامل موافقت کند.

قائم مقام باشگاه پیکان در پاسخ به این سوال که آیا مشکل او با مدیرعامل باشگاه پیکان است؟ توضیح داد: من برای همه دوستان احترم قائلم اما اختلاف سلیقه و مدیریتی همیشه هست. مددی سیستم خاص خود را دارد و این نوع اداره کردن زیاد مد نظر من نیست و عملکرد من و تیم مدیریتی سال گذشته باشگاه کاملا مشخص است. همه ما در نتایج دخیل هستیم. ما فقط فوتبال را نداریم، والیبال و فوتسال را هم داریم و نتایج مشخص است. از نظر من رفتارها حرفه‌ای نیست و ترجیح دادم دیگر ادامه همکاری نداشته باشم و برای باشگاه پیکان آرزوی موفقیت دارم.

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا ریشه اختلاف نظر او با مددی به زمان سرمربیگری خطیبی در این باشگاه برمی‌گردد یا زمان عنایتی؟ توضیح داد: واقعیت این است که دلیل این موضوع فوتبالی نیست. به عنوان مثال در بحث والیبال بانوان ما امسال نتایج خوبی نگرفتیم و چندین بار درخواست دادم که تجدید نظر شود و نتایج را بررسی کنیم ولی اتفاق نیفتاد. من به نظر آقای مددی احترام می‌گذارم و تنها کاری که می‌توانم کنم کنار کشیدن است. در این ورزش برای همه جا هست و در نهایت ما هم یک مدرسه فوتبال می‌زنیم و آن را اداره می‌کنیم. امیدوارم در ادامه اتفاقات خوبی برای باشگاه بزرگ پیکان رخ دهد چون پتانسیل خوبی دارد.

او در پایان گفت: ما سال گذشته در همه رشته‌ها نتایج خوبی گرفتیم اما امسال شرایط خوب نیست. ریل‌گذاری خوبی صورت گرفته که امیدوارم روند سال قبل ادامه یابد. الان نوع مدیریت فعلی با نگرش من هم‌سو نیست. هیچ مشکلی نیست و استعفا دادم. به نظرم در دنیا هم این مساله مرسوم است. خبری هم از جانشین خودم ندارم. منتظر هستم تا با استعفای من موافقت شود.

انتهای پیام/