المپیک ۲۰۲۰ توکیو| پایان شانس مدال طلا برای تیم غلامرضا محمدی

با شکست مرتضی قیاسی و محمدحسین محمدیان در رقابت‌های دو وزن آخر کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو شانس کسب مدال طلا برای تیم غلامرضا محمدی از بین رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،طی روزهای گذشته و در رقابت‌های کشتی آزاد المپیک، رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم به مقام پنجمی بسنده کرد و حسن یزدانی در فینال 86 کیلوگرم مغلوب دیوید تیلور آمریکایی شد و به مدال نقره رسید.

براساس مصطفی حسین‌خانی نیز در مبارزه اولش در المپیک با نمایشی بسیار ضعیف مغلوب کایل داک آمریکایی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. امیرحسین زارع هم در  مرحله نیمه نهایی وزن 125 کیلوگرم به گنو پتریاشویلی باخت و راهی مبارزه رده‌بندی شد.

در حالی که آخرین امید کشتی آزاد ایران برای کسب مدال طلا به دو نماینده کشورمان در اوزان 97 و 65 کیلوگرم بود، محمدحسین محمدیان با قبول شکست مقابل حریف گرجستانی و شکست این کشتی‌گیر مقابل سعدالله‌اف روس، از دور رقابت‌ها حذف شد.

مرتضی قیاسی نیز در 65 کیلوگرم مقابل باجرانگ هندی ضربه فنی شد و در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن شانس کسب مدال برنز را خواهد داشت. به این ترتیب با وجود اینکه هنوز یک روز از رقابت‌ها باقی مانده است، اما تیم ملی آزاد کشورمان بدون مدال طلا به کار خود در المپیک 2020 خاتمه داد.

بیشتر بخوانید :
المپیک 2020 توکیو|سارا بهمنیار : شرمنده دل هایی شدم که می توانستم باعث شادی…
المپیک 2020 توکیو|پیروزی قیاسی در دور نخست وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد
لمپیک 2020 توکیو|روزی که پدر برادران گرایی روانه بیمارستان شد

انتهای پیام/