امیدواری بازیکن سابق ازبکستان برای بازی مقابل ایران

هافبک سابق تیم ملی ازبکستان بر این باور است که ازبک‌ها هیچ‌گاه حریف ضعیفی برای ایران نبوده‌اند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تیمور کاپادزه در گفت‌وگو با سایت «چمپیونات» درباره دیدار تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و ایران که فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود، اظهار داشت: بارها با ایران بازی کرده‌ایم. بازیکنان این تیم مدت‌هاست کنار هم به میدان می‌روند و در جام جهانی قبلی هم حضور داشتند. آنها تجربه و مهارت بالایی دارند، اما ازبکستان نیز از قدرت کافی بهره‌مند است.

وی با اشاره به تقابل دو تیم در فینال تورنمنت کافا در روز 30 خرداد 1402 تصریح کرد: اخیراً در یک بازی دوستانه با آنها بازی کردیم و عملکرد بدی نداشتیم. سرمربی تیم (ازبکستان) در کنار بازیکنان نبود و اگر گل اول را می‌زدیم، بازی با شرایطی متفاوت دنبال می‌شد. بازیکنان ما سطح خودشان را مقابل ترکمنستان نشان دادند و فکر می‌کنم در شرایط خوبی آماده این مسابقه می‌شوند.

هافبک پیشین تیم ملی ازبکستان که در 119 بازی با پیراهن این تیم به میدان رفته است، با تمجید از ازبک‌ها گفت: بازیکنان ما سطح خوبی دارند و اطمینان دارم که با لژیونرها و بازیکنان داخلی، ایران را شکست می‌دهیم. در دوران فوتبال خودم بارها با ایران بازی کرده‌ام. مسابقه‌ای که بیشتر از همه به خاطر می‌آورم، شکست در آخرین لحظه در سال 2012 بود که روی یک ضدحمله گل خوردیم.

کاپادزه در ادامه خاطر نشان کرد: در هیچ مسابقه‌ای مقابل ایران ضعیف نبودیم، اما برخی جزئیات کوچک روی نتیجه مسابقه تأثیرگذار است. تیم ایران هم تحت تأثیر برخی عوامل قرار می‌گیرد و اگر از فرصت‌های خودمان استفاده کنیم، به نتیجه دلخواه می‌رسیم.

انتهای پیام/