انتقاد از عضو هیات رئیسه از شرایط بوکس/ ثوری دلش نمی‌سوزد


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی هویت دوست در خصوص غیبت خود در جلسات هیأت رئیسه این فدراسیون عنوان کرد: من و برخی دوستانم از جمله مقصودی به علت عدم کارآیی رئیس فدراسیون در جلسات هیأت رئیسه شرکت نمی‌کنیم.

وی افزود: متأسفانه ثوری خودش تصمیم می‌گیرد و ابلاغ می‌کند و بعد می‌گوید با اجازه شما این کار را می‌کنیم. معتقدم رئیس فدراسیونی برای ثوری خیلی زیاد است.

هویت دوست در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود گفته شده از شما رضایت این گرفته شده که تصمیمات توسط رئیس فدراسیون گرفته شود و شما با این تصمیمات موافق هستید گفت: اگر چنین دروغی گفته شده نشان دهنده شارلاتان بازی گوینده است. آنها می‌خواهند خودشان را گول بزنند و با همین کارها خودشان را خراب می‌کنند.

وی در خصوص پناهندگی بوکسور ایرانی در اتریش گفت: کهرازه که اخیراً پناهنده شده از اقوام و آشنایان رئیس فدراسیون است. این بوکسور را با نفوذ خود به داورها قهرمان کشور کرده و راهی مسابقات بین المللی کردند و پاسپورت را به دست ورزشکار دادند تا به راحتی برود. بعد هم آقای ثوری مصاحبه می‌کند و می‌گوید مسئولیتی در خصوص پناهندگی کهرازه ندارم. اتفاقاً تمام مسئولیت با خود ایشان است.

هویت دوست ادامه داد: متأسفانه ثوری هیچ سابقه مدیریت ورزشی جز مدت کوتاهی در اداره کل ورزش سیستان و بلوچستان نداشته است. مگر کار رئیس فدراسیون میت‌گیری برای بوکسورهاست که ثوری این کار را می‌کند؟ ایشان اصلاً بوکس بلد نیست و ادعای مربیگری هم می‌کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون بوکس در خصوص مبارزات روزبهانی در جام مکران گفت: روزبهانی که یک بوکسور حرفه‌ای بوده به سوریه هم باخته است. سوریه اصلاً بوکس ندارد، شما فقط ببینید با بوکس ما چه کاری کرده‌اند که به این روز افتاده‌ایم.

هویت دوست افزود: به آقای داورزنی گفتم که این رئیس را شما برای ما گذاشته‌اید و ببینید بوکس به چه روزی افتاده است. ثوری اصلاً دلش برای بوکس نمی سوزد و خیلی برای این رشته ناراحت و نگران هستم و به نشانه اعتراض در هیچیک از جلسات هیأت رئیسه هم شرکت نمی‌کنم.

منبع: مهر