انصاری‌فرد: اگر ازاستوکس به فیفا شکایت می کردند این اتفاقات نمی افتاد

در این مدت بداخلاقی‌های زیادی شده و حرف‌ها و تهمت‌های زیادی زده شده است، ولی ترجیح داده‌ام سکوت کنم، چون آرامش پرسپولیس برایم اهمیت بیشتری داشته، اما یک روز بالاخره توضیحات کاملی درباره آنچه در این مدت گذشت خواهم داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: ادعای رسول پناه به هیچ عنوان این ادعا صحت ندارد و کذب محض است. ماجرا به یک صرافی مربوط است که هم با ما کار می‌کرد و هم با رسول‌پناه و مبلغی را بعد از فسخ قرارداد کالدرون به حساب او واریز کرد. حتی برای پس گرفتن پولش چک باشگاه را هم قبول نداشت و می‌گفت یا شما یا خود رسول‌پناه چک بدهید که آقای رسول‌پناه چک دادند و بعدا وصول هم شد. تمام مستندات هم موجود است. کدام پول دست من بوده که بخواهم به کالدرون پرداخت کنم یا نکنم؟ چرا چنین ادعاهای کذبی را با بی‌اخلاقی مطرح می‌کنند و به‌رغم سکوت بنده دست‌بردار هم نیستند؟

وی افزود: در پرونده استوکس نه‌تنها به فیفا شکایت نشد، بلکه مدیران وقت باشگاه رسما قرارداد او را فسخ و حتی ‌ای‌تی‌سی او را هم صادر کردند و کسی نمی‌داند چرا این تصمیم گرفته شد. باتوجه به اینکه این بازیکن مرخصی گرفت و برنگشت، به‌راحتی می‌شد او را محکوم کرد، اما پیگیری لازم انجام نشد و کسی هم به فیفا شکایت نکرد.

بیشتر بخوانید:
استوکس؛ دقیقه‌ای‌ صدمیلیون‌ در پرسپولیس
استوکس چگونه علیه پرسپولیس حکم گرفت؟
آنتونی استوکس علیه پرسپولیس حکم گرفت/ پرونده به دادگاه جهانی می رود

انتهای پیام /