اورژانس بارسلونا در بازار زمستان

باشگاه بارسلونا در زمستان نیاز به اقدام اورژانسی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نشریه «اسپورت» کاتالونیا در گزارشی به وضعیت بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی پرداخت که لازم است اقدامات بنیادی در زمستان انجام شود.

این نشریه اسپانیایی نوشت: پس از یک تابستان دیوانه کننده که در آن بارسا تیم خود را به طور گسترده پاکسازی کرد، هر تعداد بازیکنی را که پیشنهاد داده بود فروخت یا اخراج کرد و بیشتر اهداف تعیین شده در بهار را امضا کرد، اکنون باشگاه خود را برای بازار زمستانی آماده می کند. انتظار نمی رود که به اندازه بازار تابستان (28 عملیات) فعال باشد اما به اندازه کافی مهم است که برای آن آماده شوید.

برای بارسا، بازار عادی نخواهد بود، زیرا در زمستان، کار به پایان رساندن کاری است که در تابستان و در نتیجه تصمیمات اتخاذ شده بین ژاوی و یوردی کرایف آغاز شد.

بارسلونا هنوز هم تحت فشار فیرپلی مالی، چالش اصلی اش کاهش مجدد صورتحساب دستمزدها است زیرا هیچکس حقوق خود را کاهش نداده است و تنها با خلاص شدن از شر برخی از بازیکنان می‌توان این بار را کاهش داد.

برای کاهش دستمزدها، خروج کسانی که بیشترین درآمد را دارند دوباره بررسی می شود و همانطور که در ابتدای فصل نشان داده شد، مانند فصل گذشته برای مربی مهم نیست چه بازیکنی برای محقق کردن این هدف کنار بگذارد. جرارد پیکه یا جوردی آلبا که نقش آنها در تیم گواهی احتمال خروج از این تیم است یا ممفیس دپای که اولین بار در بازی با کادیز بازی کرد. همه آنها در میان دیگران، بخشی از بالاترین دستمزدها در تیم هستند و باشگاه برای کاهش دستمزدهای آنها با حمله جدیدی روبرو خواهد شد.

به همین خاطر بارسلونا با یک اقدام اورژانسی در زمستان روبرو است و باید از شر چندین گاو مقدس(بازیکنان باتجربه) خلاص شود یا دستمزدشان را به شکل چشم گیری کاهش دهد.

انتهای پیام/