اوساگونا: فقط به گلزنی به استقلال در دربی فکر می کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران: تنها چیزی که در حال حاضر برای من مهم است و به آن فکر می‌کنم گلزنی مقابل استقلال و برد مقابل این تیم است تا بتوانیم به فینال صعود کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، کریستین اوساگونا، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت : خیلی خوشحالم که کادر فنی به من اعتماد کرد و از ابتدا فرصت بازی به من داد. از همه همبازیانم تشکر می‌کنم که به من کمک کردند تا در این دیدار گلزنی کنم و طلسم گل نزدن‌های من شکسته شود. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم و باز هم برای پرسپولیس گلزنی کنم.

وی ادامه داد: استقلال تیم خوب و قابل احترامی است و می‌دانم بعد از پرسپولیس پرطرفدار‌ترین تیم در ایران است. در بازی قبلی که مساوی شد بازی کردم و می‌دانم چه بازی حساسی است و هواداران فقط از تیمشان برد می‌خواهند. ما قهرمان ایرانیم و قطعاً برای شکست استقلال وارد زمین می‌شویم تا بتوانیم در فینال حضور داشته باشیم و قهرمانی را به هوادارانمان هدیه دهیم. به طور حتم ما شانس اول پیروزی در این بازی هستیم و می‌خواهیم این موضوع را در زمین ثابت کنیم.

او افزود: نمی‌دانم فرصت بازی در دربی را پیدا می‌کنم یا خیر. فقط دوست دارم حضور در دربی را بار دیگر تجربه کنم. ضمن اینکه برد تیم از هر چیزی مهم‌تر است، چون ما همگی یک هدف را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: پاشازاده: توافق استقلال و پرسپولیس برای لغو دربی خنده دار است