ایزد پناه : بازی به بازی بهتر می شویم / داور بازی باید درباره قضاوتش توضیح‌دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه، مهدی ایزدپناه سرمربی تیم‌بسکتبال نیروی زمینی در خصوص شکست تیمش مقابل تیم پتروشیمی بندر امام بیان کرد:

به بازیکنان پتروشیمی تبریک می گویم چراکه بازی خیلی خوبی انجام دادند. به لحاظ نبود هماهنگی و اینکه تیم را دیر بستیم نشد آنطور که باید بازی کنیم. ولی من به شاگردانم اعتماد دارم و بازی به بازی بهتر میشویم.

او ادامه داد:

از کم شانسی ما بود که در هفته اول رقابت های لیگ به یکی از قدرت های بسکتبال یعنی تیم پتروشیمی بندر امام برخورد کردیم. به هر حال این بازی را به فال نیک می گیریم. خیلی از نقاط ضعف ما مشخص شد و امیدوارم با تمرین و ممارست بیشتر در ادامه بازی های بیشتری انجام دهیم. 

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران در خصوص بحث داوری این بازی بیان کرد:

از داوری می خواهم نسبت به تیمی که تحت فشار است دقت بیشتری داشته باشد. وقتی تیمی تحت فشار است و داور سوت نمی زند تیم حریف فشار را بیشتر و بیشتر می کند. بازیکن با پا توپ را زد اما داور به من تذکر و خطای تکنیکال می دهد. داوران باید توبیخ بشوند و داور این بازی واقعا بابت قضاوت خود توضیح دهد.

او همچنین در ادامه بحث داوری گفت:

بازیکنان تیم پتروشیمی در اسکرین ها دائما در حرکت بودند که خطا محسوب می شود و این را یک بچه کوچک هم می داند! داوران به جای آرام کردن مربیان رفتارهای آن ها را کنار بازی تشدید می کنند. توقع داشتیم داور به اختلاف بازی توجهی نمی کرد و درست حکمیت می کرد. فقط یک داور خوب بود و دو داور دیگر ضعف داشتند. این کوپل داوری در ادامه نمی تواند مسابقه حساس و مهمتری را سوت بزند. امیدوارم فدراسیون بسکتبال جرائم را به داوران هم اختصاص دهد. از طباطبایی می خواهم همانند بازیکنان و مربیان داوران نیز جریمه شوند.


وی افزود:

ما هنوز نزدیک به ۳۰ مسابقه داریم و برای مصاف‌های بعدی خود را آماده می‌کنیم و همه از تیم نیروی زمینی بیشتر خواهند شنید.

او در پایان در مورد فشردگی رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: 

 بازیکنان هم باید از لحاظ فیزیکی آماده باشند تا بتوانند از پس دو بازی در یک هفته بر بیاند و بنظرم فشردگی رقایت های لیگ برتر اتفاق خوبی است.بنظر من بزرگترین معضلی که اکنون داریم این است که فواصل شهرها برای تیم هایی که با پرواز جابجا نمی شوند کمی سخت دنبال می شود که ممکن است روی ماهنگی تیم ها تاثیرگذار باشد.