بازیکن ایرانی همه را شگفت زده کرد

محمدحسین درخشانی، بازیکن تیم گیتی‌پسند اصفهان، با به ثمر رساندن ۲۳ گل به عنوان آقای گل لیگ برتر فوتسال ایران شناخته شد. اما نقطه عطف تحسین برانگیز ستاره گیتیزن‌ها چیز دیگری است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ در رقابت‌های هیجان‌انگیز لیگ برتر فوتسال با بازیکنان فوق‌العاده‌ای که همگی از قریحه‌های منحصر به‌فردی برخوردارند و هر کدام به مبارزه می‌پردازند تا نقش‌هایی که بر عهده دارند را با موفقیت به سرانجام برسانند و در این بین، ستاره‌ای غیرمنتظره ورای وظایفش پیش می‌رود و همه را شگفت‌زده می‌کند. محمدحسین درخشانی، بازیکن ملی‌پوش تیم گیتی‌پسند اصفهان که پیش از آغاز لیگ برتر زمزمه جدایی‌اش و پرواز به اوساسونا به گوش می‌رسید، با سماجت محمدکشاورز، سرمربی گیتیزن‌ها در نصف جهان ماندنی شد و چنان نمایشی را بر جای گذاشت تا در بسیاری از پارامترهای عدد چه در تیمش و چه در لیگ معتبر فوتسال ایران ، به عنوان سرآمدترین بازیکن و عامل قهرمانی گیتی‌پسند معرفی شود.

درخشانی ۲۳ بار سنگر باشگاه‌های لیگ برتری را فتح کرد و همان‌قدر به عنوان یک مدافع از فروپاشیدن دروازه تیمش جلوگیری کرد. در لیگ برتری که آقای گل‌های آن قاتلین بالفطره فوتسال ایران به شمار می‌روند و این عنوان در یک دهه اخیر بین مهدی جاوید و سعید احمدعباسی جابه‌جا می‌شد، اما ملی‌پوش گیتیزن‌ها در پستی نامتعارف با گشودن دروازه‌ها چنان موفق بود تا غیرمنتظره‌ترین آقای گل تاریخ قلمداد شود.

انتهای پیام/