بازیکن پرسپولیس: قرارداد سعید مهری قابل باور نیست

مدافع پرسپولیس قرارداد سعید مهری با استقلال را غیر قابل باور دانست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ علی نعمتی پس از تساوی صفر – صفر پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی، به اظهارات علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال علیه یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد و گفت: باید به تیمی که سه قهرمانی گرفته، احترام بگذارند. صحبت درباره هیئت مدیره و مربی ما بی‌احترامی است و از آنها می‌خواهم فرار به جلو نکنند.

وی با اشاره به غیبت چند روزه یحیی گل‌محمدی در تمرینات پرسپولیس و امتناع بازیکنان این تیم در چند جلسه تمرینی عنوان کرد: تصمیم بچه‌ها و کادر فنی به‌خاطر حقوق بازیکنان است و همه با هم، چنین کاری انجام دادیم. پرسپولیس سه دوره قهرمان شده، اما از وضعیت باشگاه ما خبر دارید. قهرمانی‌ها را ما گرفتیم؛ پولش را باشگاه‌های صنعتی و تیمی که از قراردادش کم می‌کند!

مدافع پرسپولیس در واکنش به اظهارات یکی از خبرنگاران که در باورپذیر بودن قرارداد 160 میلیون تومانی یک بازیکن استقلال (سعید مهری) شبهه ایجاد کرد، گفت: شما چنین چیزی را باور می‌کنید؟ واقعاً خنده‌دار است. قرارداد‌های 16 یا 120 میلیون تومانی با عقل جور درنمی‌آید. فرار به جلو می‌کنند و هجمه‌ها را به سمت ما می‌آورند. پرسپولیس در سال‌های گذشته شش قهرمانی کسب کرده و باید به تیمی که سه قهرمانی (در سال گذشته) گرفته، احترام بگذارند.

انتهای پیام/