باشگاه سایپا در انتظار پیشنهاد رسمی توکات برای جذب صفایی / شهنازی : مخالفتی نداریم

باشگاه سایپا در انتظار پیشنهاد رسمی تیم توکات برای جذب پشت‌خط زن نارنجی‌پوشان است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، تیم والیبال توکات ترکیه قصد دارد رضا صفایی، پشت‌خط زن تیم والیبال سایپا را جذب کند. صفایی در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیم کاله در لیگ برتر والیبال بود، اما در فصل جاری هنوز نتوانسته بازی‌های زیادی برای تیم جدیدش انجام دهد.

ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال سایپا درمورد اینکه صفایی به کارش در سایپا ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: “من هم در رسانه‌ها خوانده‌ام که صفایی پیشنهادی از لیگ ترکیه دارد. بدون شک ما منتظر رسیدن پیشنهاد رسمی باشگاه مدنظر هستیم تا بتوانیم درمورد آن تصمیم‌گیری کنیم. نه تنها من بلکه تمام اعضای کادر فنی و مسئولان باشگاه باید درمورد این پیشنهاد اظهارنظر کنند.”

وی خاطرنشان کرد: “قطعاً هیچکس در باشگاه نمی‌خواهد جلوی پیشرفت بازیکنان را بگیرد. اگر باشگاه ترکیه‌ای در پیشنهادش منافع باشگاه سایپا را هم  در نظر گرفته باشد، به احتمال فراوان با آن موافقت خواهد شد و صفایی می‌تواند به کارش در لیگ ترکیه ادامه دهد.”

در حال حاضر، مرتضی شریفی در تیم شهرداری بورسا ترکیه حضور دارد. این در حالی است که فصل گذشته فرهاد قائمی و صابر کاظمی در تیم زراعت بانک ترکیه بازی می‌کردند.

منبع: فارس