باشگاه های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا انصراف دادند

جلسه ویژه مدیران عامل 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا رای به انصراف از حضور در لیگ قهرمانان آسیا دادند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پس از اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بازی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث نمایندگان باشگاه هاید کشورمان با حضور در فدراسیون فوتبال و در جلسه ویژه ای تصمیم گرفتند که از این رقابت ها انصراف دهند.

تصمیم قاطع باشگاه های ایرانی مقابل آسیا

تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان،انصاری فرد مدیر عالم باشگاه پرسپولیس تهران،حمیداوی مدیر عامل باشگاه شهر خودرو مشهد و بهرام امیری نماینده باشگاه استقلال در این جلسه تصمیم گرفتند به دلیل اقدام غیر قانونی کنفدراسیون فوتبال آسیا از این رقابت ها انصراف دهند.

سیاسی کاری در فوتبال آسیا با لابی کویت

گفته می شود وفدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان اقدامات قانونی را در روز های آتی با ارسال نامه و فرستادن نماینده به مقر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری خواهند کرد اما آنچه واضح است این تصمیم کاملا سیاسی بوده و ایران امن ترین کشور منطقه محسوب می شود.

توافق باشگاه ها و فدراسیون برای انصراف

مدیران عامل تیم های حاضر در رقابت های آسیایی معتقدند نباید در این مورد کوتاه بیایند و در صورت که رای کنفدراسیون فوتبال آسیا را قبول کنند در واقع نا امنی ایران را تایید کرده اند.گفته می شود ابراهیم شکوری پس از جلسه با مدیران عامل این 4 باشگاه راهی وزارت ورزش و جوانان شده است تا تکلیف نهایی در این باره گرفته شود.

چالش جدید برای کنفدراسیون فوتبال آسیا

تیم های استقلال ایران و شهر خودرو باید در رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان بازی کنند و تیم های پرسپولیس و سپاهان در مرحله گروهی قرار دارند و به احتمال فرواوان کنفدراسوین فوتبال آسیا با شرایط وفوق برنامه رقابت هایش دچار تغییر خواهد شد.