بایرن فاتح شش گانه شد؛ دستاورد تاریخی فلیک در ارتش باواریا

هانسی فلیک، دستاوردی عظیم و تاریخی را برای بایرن مونیخ به ارمغان آورد؛ او هر شش جام ممکن در فصل 20-2019 را برای بایرن مونیخ کسب کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بایرن مونیخ تحت هدایت هانسی فلیک، توانست در فصل 20-2019 قهرمان بوندسلیگا، دی اف بی پوکال و لیگ قهرمانان اروپا شود. در ادامه باواریایی ها با پیروزی بر دورتموند، سوپرکاپ آلمان را کسب کردند و با شکست دادن سویا، فاتح سوپرکاپ اروپا شدند. فقط جام باشگاه های جهان برای تکمیل شش گانه تاریخی بایرن مونیخ باقی بود که باواریایی ها توانستند با شکست دادن الاهلی مصر و تیگرس مکزیک، فاتح جام باشگاه های جهان شوند و به این ترتیب، بایرن مونیخ هر شش جام ممکن که مربوط به فصل 20-2019 بود را کسب کرد و اصطلاحا قهرمان شش گانه شد.

بایرن مونیخ، دومین تیمی در تاریخ است که توانسته هر شش جام ممکن در یک فصل را کسب کند. غیر از بایرن مونیخ، فقط بارسلونا توانسته در فصل 09-2008 شش گانه کسب کند و البته شش گانه بارسلونا در یک سال میلادی (2009) رقم خورد. این در حالی است که بایرن مونیخ پنج جام را در سال 2020 و جام باشگاه های جهان را در سال 2021 کسب کرد که این مسئله به خاطر تعویق مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا بود.

بیشتر بخوانید:
پخش زنده بازی تیم های بایرن مونیخ – تیگرس مکزیک امروز پنجشنبه 23 بهمن
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال الاهلی مصر-بایرن مونیخ + فیلم
پخش زنده بازی تیم های هرتابرلین – بایرن مونیخ امروز جمعه 17 بهمن

انتهای پیام/