بحران در رئال‌مادرید پس از شکست 2-0 خانگی مقابل رئال سوسیداد

دومین شکست سولاری در لیگ، با ورود رئال مادرید به بحران همراه شد. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شب گذشته (یکشنبه) رئال مادرید در چارچوب هفته هجدهم لالیگا میزبان رئال سوسیداد بود.

در همان دقیقه سه بازی سوسیداد صاحب یک ضربه پنالتی شد و به گل رسید. این پنالتی سوت‌های اعتراضی هواداران رئال علیه مارسلو را در پی داشت. غفلت مارسلو در دفاع عامل اصلی این خطای پنالتی بود. شرایط رئال مادرید در این شب جنجالی رفته رفته بدتر شد. جنجال‌های داوری، موقعیت‌های عالی که بنزما از دست داد، شوتی که وازکز به تیر زد و در نیمه دوم اخراج این بازیکن، همه و همه دست به دست هم دادند تا رئال مادرید در این بازی موفق به گلزنی نشود.

در سوی دیگر میدان سوسیداد هم موقعیت‌های زیادی از دست داد اما در دقیقه 83 پاردو توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند. رئال سوسیداد آخرین بار در ماه می 2004 بود که موفق شد رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو شکست دهد. آن‌ها شب گذشته پس از حدود 15 سال دوباره موفق به ثبت چنین نتیجه‌ای شدند. نتیجه‌ای که زنگ‌های خطر برای سولاری را به صدا درآورد. در دقایق پایانی بازی نیز بسیاری از هواداران به نشانه اعتراض از ورزشگاه خارج شدند.

کهکشانی‌ها اکنون اختلاف 10 امتیازی با بارسای صدرنشین دارند و فتح لالیگا برای آن‌ها تبدیل به معجزه شده است!

باید دید که آیا سانتیاگو سولاری می‌تواند به کارش در این بحران ادامه دهد یا او نیز به سرنوشت لوپتگی دچار می‌شود.