برد تیمبرولوز از نتس با اختلاف یک امتیاز در روز دوم NBA

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در روز دوم از فصل جدید NBA بروکلین نتس به عنوان میزبان مقابل مینه سوتا تیمبرولوز قرار گرفت و بازی را در وقت اضافه با نتیجه 126-127 به میهمان واگذار کرد.

امتیازآورترین بازیکنان

کارل آنتونی تاونز از مینه سوتا با 36 امتیاز و 14 ریباند دبل دبل کرد و بیشترین امتیاز را برای تیم برنده کسب کرد. تاونز به تنهایی هفت شوت سه امتیازی انجام داد و با هنرنمایی خود هفتمین باخت متوالی بروکلین نتس را رقم زد.

در آن سوی زمین کایری اروینگ، بازیکن شش دوره آل استار، امتیاز خیره کننده 50 را برای بروکلین به دست آورد اما با این امتیاز بالا نتوانست مانع شکست تیمش مقابل تیم میهمان شود. اروینگ به همراه کوین دورانتِ مصدوم تابستان اخیر طی قراردادی به ترتیب از تیم های بوستون سلتیکس و گلدن استیت واریرز به بروکلین نتس پیوستند.

نیمه نخست

در کوارتر اول، تیمبرولوز به برتری 22-33 دست یافت. این تیم در دقایقی از کوارتر دوم به برتری 18 امتیازی در مقابل نتس دست یافت اما در نهایت کوارتر دوم 34-35 به سود مینه سوتا تمام شد و دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه 56-68 راهی رختکن شدند.

نیمه دوم

در کوارتر سوم، بروکلین با یک جهش تاثیربرانگیز به برد 20-37 رسید اما در کوارتر چهارم برتری خود را از دست داد تا تیمبرولوز کوارتر آخر را 22-27 ببرد و کار دو تیم به وقت اضافه بکشد.

بروکلین این فرصت را داشت که در وقت معمول، بازی را به سود خود به پایان برساند اما جرت الن با از دست دادن دو پرتاب آزاد در شش ثانیه آخر این تیم را ناکام گذاشت.

وقت اضافه 11-12 به سود مینه سوتا پایان یافت و این تیم تهایتا پیروزی را در یک نبرد نزدیک و تنگاتنگ از آن خود کرد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای اسپورت