بررسی انتقال لواندوفسکی به بارسلونا/دی یونگ در آستانه پیوستن به منچستریونایتد+عکس

    نشریه بارسایی مدعی شد که در این تابستان لواندوفسکی قطعا به بارسلونا خواهد پیوست.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نشریه اسپورت در جلد امروز خود به بررسی انتقال لواندوفسکی به بارسلونا پرداخت و مدعی شد که این انتقال قطعا در این تابستان رخ خواهد داد.

    اسپورت با تیتر «لواندوفسکی محرمانه» از دلایل اصلی انتقال این بازیکن افشاگری کرد و از 4 دلیل نوشت که چرا این بازیکن قطعا در این تابستان به بارسلونا خواهد پیوست.

    نشریه بارسایی نوشت: اول اینکه لواندوفسکی با صدای بلند از جدایی‌اش از بایرن مونیخ صحبت کرد و نخواست با این تیم آلمانی تمدید کند. او همیشه واضحاً اعلام کرد که مقصد او اسپانیاست و بارسلونا خیلی در زمان خوبی برای خرید او اقدام کرد.

    اسپورت ادامه داد: سوم اینکه خودِ لواندوفسکی باور دارد که در نیوکمپ می‌تواند در رسانه‌ها جهش داشته باشد و پروژه ورزشی بارسلونا را رهبری کند. در انتها او در آغاز تمرینات بایرن مونیخ به این تیم بازنخواهد گشت و هر کاری می‌کند تا با بارسلونا قرارداد امضا کند.

    نشریه اسپورت بر روی صفحه اصلی خود از نزدیک شدن منچستریونایتد و بارسلونا بر سر «فرانکی دی یونگ» خبر داد. به نظر می رسد ستاره هلندی در آستانه ترک بارسلونا قرار دارد و قرار است منچستریونایتد 80 میلیون یورو بپردازد.

    نشریه اسپورت در جلد اصلی خود همچنین از فشار چلسی برای جذب دمبله نیز نوشت. ستاره‌ای که در ابتدا قصد خروج از بارسلونا را داشت ولی اکنون به نظر می‌رسد می‌خواهد در تیم ژاوی بماند.

    بیشتر بخوانید:

    اصرار بارسلونا برای جذب لواندوفسکی
    رییس اجرایی بایرن: منتظر لواندوفسکی در نخستین روز تمرین هستیم
    رقیب لواندوفسکی در راه دورتموند/ جانشین هالند در وستفالن مشخص شد

     

    انتهای پیام/