بسکتبالیست صرب با گرگانی‌ها تمرین کرد/ دراگوویچ مقابل شیمیدر به میدان می‌رود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمیدرضا کلاسنگیانی در مورد پیروزی قاطع تیمش برابر آویژه صنعت مشهد در بازی دوم مرحله نخست پلی‌آف لیگ‌برتر بسکتبال، توضیح داد: ما در این فصل چهار بار با تیم مشهد بازی کرده‌ایم که خوشبختانه با کسب این پیروزی هر چهار دیدار را با پیروزی به پایان رساندیم. در بازی روز گذشته هم بازیکنان ما با هماهنگی و انسجام خوبی پا به میدان گذشتند که در پایان با یک نتیجه خوب به برتری رسیدیم.

او در مورد روند رو به رشد تیم شهرداری گرگان در هفته‌های پایانی لیگ‌برتر بسکتبال نیز گفت: به هر حال شرایط بازی به بازی برای تیم ما و همه تیم‌ها متفاوت است. خوشبختانه روند خوبی را در پیش گرفته‌ایم و در بازی روز گذشته هم به دلیل اختلاف زیاد در جریان مسابقات بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده کردیم تا نفرات اصلی خود را برای بازی روز شنبه مقابل شیمیدر حفظ کنیم. نیمکت‌نشین‌های ما نیز خوب بازی کردند که این موضوع برای ما خوشحال کننده است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که آیا “نیکولا دراگوویچ” در بازی مقابل شیمیدر به میدان می‌رود؟ گفت: بله او امروز هم در تمرینات ما حضور یافته و شرکت می‌کند تا خود را برای بازی روز شنبه آماده کند. دراگوویچ صد در صد با ما به تهران رفته و مقابل شیمیدر بازی می‌کند.

او در خصوص بازی برابر شیمیدر نیز توضیح داد: ما در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و میدانیم که شیمیدر تیم بسیار قدرتمندی است اما مطمئناً تنها برای برد به میدان می‌رویم. ما همیشه با ذهنیت برنده شدن پا به میدان می‌گذاریم و این بازی هم برای ما مانند سایر بازی‌ها بسیار مهم است که به برتری برسیم. خدا را شکر مصدومی هم برای این بازی نداریم و با همه توان به تهران خواهیم رفت.

کلاسنگیانی با بیان اینکه بازیکنانش ارزش هواداران خود را می‌دانند، توضیح داد: از مسئولان شهر گرگان تشکر می‌کنم که ۱۰ اتوبوس را در اختیار هواداران ما قرار داده‌اند که به همراه تیم به تهران سفر کنند تا ما در تهران هم غریبه نباشیم. حمایت هوادارن را در سالن آزادی خواهیم داشت و برا ی خوشحالی آن‌ها پا به میدان خواهیم گذاشت.

منبع: ایسنا