بشار رسن: از گلم به استقلال نتوانستم لذت ببرم

مهاجم عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت :گلی که در دربی زدم را دوست دارم اما این آن چیزی نبود که راضی‌ام کند. من دوست داشتم برنده بازی باشیم و شیرینی آن را حس کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، گلی که در دربی زدم را دوست دارم اما این آن چیزی نبود که راضی‌ام کند. من دوست داشتم برنده بازی باشیم و شیرینی آن را حس کنم. این گل اما هیچ اثری نداشت و واقعا از این اتفاق و شکست ناراحتم. ما شایسته حضور در فینال بودیم و به نظرم توانایی اینکه بار دیگر جام بگیریم را داشتیم. یک گل بی اثر هیچ وقت نمی‌تواند شما را راضی نگه دارد و از آن لذت ببرید.
وی افزود : من الان تهران هستم. مدیربرنامه‌ام در حال صحبت برای ادامه همکاری است. لازم نیست بار دیگر بگویم علاقه دارم اینجا بمانم. همه چیز را به مدیربرنامه‌ام و مذاکره‌ با باشگاه سپرده‌ام. بیشتر از این چیزی برای گفتن وجود ندارد.ما قهرمان شدیم. یک اتفاق تکراری و قطعا برای آن زحمت زیادی کشیدیم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما دست از تلاش و مبارزه برنداشتیم. خیلی سخت است که در پرسپولیس بتوانید این روند را ادامه دهید. خصوصا اینکه در روزهای ابتدایی فصل شرایط چندان خوب نبود. ما اما توانستیم به این موفقیت برسیم.

بیشتر بخوانید :
بشار رسن در پرسپولیس ماندنی شد
شرط بشار رسن برای تمدید چیست؟
بشار رسن دومین گلزن خارجی برتر دربی‌ها