بلوری زاده: بانوان والیبال ایران با آنالیز کامل به مصاف قزاقستان رفتند

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۲۰ سال قاره کهن آسیا از روز گذشته (دوشنبه ۱۳ تیرماه) در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها امروز (سه‌شنبه ۱۴ تیر) به مصاف قزاقستان رفتند و به برتری ۳ بر صفر رسیدند.

سرمربی تیم ملی جوانان دختر ایران درباره بازی دو تیم ایران و قزاقستان گفت: به بازی دیروز به عنوان دیدار تدارکاتی نگاه می‌کردیم چون حریف تایلند نبودیم و دیدار امروز برابر قزاقستان میزبان مسابقات را مسابقه نخست تیم می‌دانستیم.

پدیده بلوری زاده افزود: با توجه به بازی دیروز نقطه ضعف و قوت بازیکنان را شناسایی کردیم و روی نقاط قوت تاکید و نقاط ضعف کار کردیم تا نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر عنوان کرد: با توجه به سبک تیم قزاقستان، تصورمان برد سه بر صفر مقابل این تیم بود. البته اطلاعات جدیدی درباره قزاقستان نداشتیم و بر اساس اطلاعات سال‌های گذشته برنامه ریزی کردیم که چطور تاکتیک را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان نیز از لحاظ تکنیکی کارهای لازم را برای پیاده کردن استراتژی‌ها در زمین انجام دادند و برنده شدیم.

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران روز شنبه ۱۸ تیرماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.

بیشتر بخوانید:
مقدماتی قهرمانی جهان/ اعلام برنامه تیم ملی والیبال ایران
والیبال جوانان دختر آسیا| پیروزی ایران مقابل قزاقستان
لیگ ملتهای والیبال / خلاصه کانادا ۱ – ۳ آرژانتین+ فیلم

انتهای پیام/