راز خنثی شدن بمب نقل و انتقالات استقلال چه بود؟/ پای «آجورلو»ها در میان است!

پرویز برومند مدعی است می توانست در قبال جذب سعید صادقی توسط پرسپولیس بزرگترین بمب نقل و انتقالات را برای استقلال منفجر کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پرویز برومند در اینباره گفته است: در همان روزهایی که بحث انتقال سعید صادقی داغ بود من دو شب پشت سر هم جایی فوتبال بازی می کردم که شهریار مغانلو هم آنجا حضور داشت. همان مهاجم سابق پرسپولیس. اتفاقاً با توجه به اینکه قبلا در تیم پرسپولیس بازی کرده بود به او پیشنهاد دادم که اگر دوست دارد با مسئولان استقلال صحبت کنم تا به تهران بیاید و برای این تیم بازی کند.

این موضوع را با مدیرعامل استقلال در میان گذاشتید؟

آقای آجرلو را گرفتم اما تلفن را جواب نداد. اس‌ام‌اس دادم باز هم جواب نداد! به من گفتند بهتر است با سعید آجرلو حرف بزنم. با او تماس گرفتم تلفنم را جواب نداد. اس‌ام‌اس دادم بعد از یک هفته به من جواب داد که در واتساپ پیام بدهم. آنجا هم پیام دادم و زنگ زدم باز هم جواب نداد. اصلا وظیفه من به عنوان پرویز برومند این نیست که بخواهم برای استقلال بازیکن بیاورم یا از این کارها بکنم اما چون دلم برای هوادار تیم استقلال سوخت چنین پیشنهادی را به شهریار دادم.

مطمئنید مغانلو حرف های شما را تکذیب نمی‌کند؟

بله! با هم حرف زدیم.

با مغانلو رفیق هستید؟

نه! رفاقتی نداریم اما همانطور که گفتم در طول دو شبی که او را دیدم این بحث پیش آمد و خودش هم ابراز تمایل کرد که این اتفاق بیافتد.

اما مغانلو تحت قرارداد یک تیم دیگر است. این را می دانستید؟

دیگر این را نمی دانم ولی ظاهراً خودش میگفت مشکلی برای این مسئله به وجود نخواهد آمد.

پس چرا وقتی نتوانستید آجرلو را پیدا کنید با پرویز مظلومی و یا محمد مومنی صحبت نکردید؟

اتفاقاً آقای مومنی در جریان است و من به او گفتم که چنین شرایطی فراهم شده است. اما از او هم خبری نشد. اگر انتقال مغانلو به استقلال اتفاق می‌افتاد، چون درست در همان بحبوحه رفتن سعید صادقی به پرسپولیس بود، مثل بمب می ترکید! ولی نمیدانم چرا هیچ استقبالی در این باره از سوی باشگاه صورت نگرفت.

گفتگو خبر ورزشی