تجلیل از ورزشکاران کم توان و معلول با حضور خسروی و امیرآبادی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، همایش ایستگاه‌‌‌های فعالیت‌بدنی با عنوان پویش دوشنبه های ورزشی برای دومین هفته در سال ۹۸ به میزبانی منطقه ۱۲ شهرداری با یک برنامه فرهنگی اجرا شد. در دوشنبه های ورزشی از حضور ورزشکاران معلول به دلیل حضور فعال در عرصه ورزش همگانی و انجام حرکات ورزشی تجلیل به عمل آمد.

در این برنامه سعادتی شهردار و مدیران ورزش آقایان و بانوان منطقه ۱۲، رباطی سرپرست و دستگردی و بیابانی به ترتیب معاونان ورزش آقایان و بانوان، مشهدی یاری سرپرست اداره تفریحات سازمان ورزش، علی خسروی پیشکسوت داوری و مدیر امور فدراسیون ها و هیئت های ورزشی سازمان، علی اکبر هدهدی رییس کمیته پیشکسوتان ورزشی، مهدی امیرآبادی پیشکسوت فوتبال و جمعی از مدیران و پیشکسوتان دیگر ورزشی حضور داشتند و همراه با شهروندان به انجام حرکات ورزشی پرداختند.

مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری در این برنامه اظهار امیدواری کرد این برنامه که تاثیر مستقیم در تامین سلامت شهروندان دارد، بین شهروندان نهادینه شود و شهری پویا و ورزشی داشته باشیم.

سعادتی شهردار منطقه ۱۱ نیز با بیان اینکه مسوولان این منطقه به توسعه ورزش همگانی اهمیت ویژه می دهند، گفت: بسیار خرسندیم که امروز میزبان شهروندان ورزش دوست هستیم؛ برآنیم با فراهم ساختن فضای مناسب ورزشی درصد حضور افراد در عرصه ورزش را افزایش دهیم.

پویش دوشنبه های ورزشی هر دوشنبه در یکی از مناطق تهران اجرا می شود و شرکت کنندگان به صورت دسته جمعی به انجام حرکات ورزشی می پردازند.

منبع: فارس