تعویض کابل‌های برق آزادی بعد از نیم قرن/سکوی تماشاگران بازسازی می‌شود

مبحث بعدی بحث مقاوم سازی و ایمن سازی مجموعه یکصد هزار نفری آزادی بود. مطالعاتی در این خصوص انجام شد و کارهای تحقیقاتی متعددی را انجام دادیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اظهارداشت: یکی از اتفاقات خوبی که در این مدت رخ داد تعویض کابل ها و پست برق این مجموعه بود. سیستم برق مجموعه ورزشی آزادی مربوط به سال های ابتدایی ساخت این مجموعه و در حدود ۵۰ سال پیش بود و مشکلات عدیده ای را ایجاد می کرد که توانستیم به لطف خداوند با برگزاری مناقصه تعویض کابل ها و پست برق مجموعه آزادی پیمانکار این پروژه را انتخاب کنیم که در حال حاضر نیز مشغول به فعالیت است. در آینده ای نزدیک کابل ها و تابلو برق های استادیوم آزادی بعد از نیم قرن به صورت کامل تعویض خواهد شد.

وی افزود: مبحث بعدی بحث مقاوم سازی و ایمن سازی مجموعه یکصد هزار نفری آزادی بود. مطالعاتی در این خصوص انجام شد و کارهای تحقیقاتی متعددی را انجام دادیم. از مشاورهای پروژه استفاده کردیم و طبق مطالعاتی که داشتیم ۱۵ زون از سکوهای تماشاگران استادیوم آزادی را با هدف بهسازی، مقاوم سازی و سبک سازی به مرحله مناقصه گذاشتیم. فراخوان مناقصه برای تعیین پیمانکار انجام شده و آگهی فراخوان در سایت و روزنامه های کثیرالانتشار موجود است و ان شاءالله سعی می کنیم با انتخاب پیمانکار هرچه سریعتر این پروژه را انجام دهیم.

انتهای پیام/