تمرین صبحگاهی بوکسورها در بانکوک/ خوش و بش مربیان خارجی با کادرفنی تیم ملی+تصاویر

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در حالی از سی ام فروردین ماه آغاز خواهد شد که ملی پوشان بوکس کشورمان با 8 ورزشکار و سه مربی به سرپرستی همایون اردلان در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد.

اکبر احدی به عنوان سرمربی،  علی مظاهری و افشین نادری مربیان تیم ملی بزرگسالان در این مسابقات هستند.

همچنین در حاشیه این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا قرار است مجمع عمومی و جلسه اجرایی کنفدراسیون آسیا برگزارخواهد شد که حسین ثوری رییس فدراسیون به همراه تیم ملی جهت حضور در این جلسه راهی تایلند شده است.

ملی پوشان کشورمان ساعت هفت صبح در سالن تمرین حضور پیدا کردند و تمرینات آنها ابتدا با حرکات کششی آغاز شد و ملی پوشان کشورمان پس از گرم کردن، تمرینات را آغاز کردند.

ملی پوشان پس از دقایقی به صورت انفرادی به مرور فن پرداختند و مربیان نکات لازم را به آنها گوشزد می‌کردند. ملی پوشان به صورت دو به دو با هم تمرین کردند و به مرور فن پرداختند.

تیم های ملی ازبکستان و چین نیز کنار ملی پوشان کشورمان به تمرین پرداختند.

مشت زنان کشورمان برای اینکه پیش از آغاز مسابقات با شرایط آب و هوایی تایلند آشنا شوند طی این چند روز در فضای آزاد تمرین می‌کنند تا با آب و هوای شرجی آشنا شوند.

سجاد کاظم زاده که به دلیل مشکلات سربازی با مشکل خروج روبرو بود سرانجام با یک روز تاخیر به اعضا تیم ملی اضافه شد.

کادر فنی تیم ملی کشورمان در پایان تمرینات ملی پوشان کشورمان؛ به دقت تمرین بوکسورهای ازبکستان، چین و سایر تیم های حاضر در محل تمرین را آنالیز میکردند.

مربی سنگین وزن های تیم ملی چین و قزاقستان برای دقایقی با اکبر احدی به گفت و گو و خوش و بش پرداختند.

منبع: فارس