تنیس آزاد آمریکا| حذف جوکوویچ و صعود فدرر و ویلیامز به یک‌چهارم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، استان واورینکا تنیسور 34 ساله سوئیسی در رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا موفق شد به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کند.

بامداد امروز (دوشنبه) نواک جوکوویچ تنیسور شماره یک جهان و استان واورینکا مقابل هم قرار گرفتند. در این حالی که این بازی‌های در 2 ست با امتیازهای 6-4و 7-5 به سود واورینکا پیگیری می‌شد، ست سوم به دلیل آسیب‌دیدگی جوکوویچ از ناحیه شانه نیمه‌تمام ماند.

واورینکا بعد از این مسابقه گفت: من احساس بسیار خوبی در زمین داشتم و خیلی خوب بازی می‌کردم. هر چه از مسابقه می‌گذشت من بهتر بازی می‌کردم. خوشحالم که در این سطح با تنیسور شماره یک جهان مسابقه می‌دادم اما متاسفم که بازی به این شکل به اتمام رسید.

واورینکا در مسابقات آزاد استرالیا در سال 2016 موفق شد جوکوویچ را در فینال شکست دهد. وی همچنین در فینال 2015 فرانسه نیز به جوکوویچ غلبه کرده بود. واورینکا در مسابقات آزاد استرالیا در سال 2014 با غلبه بر نادال قهرمان شد.

در دیگر دیدارهای شب گذشته راجر فدرر با امتیازهای 6- 2، 6-2 و 6-. مقابل دیوید گافین پیروز شد.

در بخش زنان سرنا ویلیامز در 2 ست با امتیازهای 6 -3 و 6-4 مقابل ماریتچ به برتری رسید و راهی یک‌چهارم شد. اشلی بارتی تنیسور شماره 2 زنان جهان در 2 ست با امتیازهای 6-2 و 6-4 مقابل وانگ از چین شکست خورد.

منبع: فارس