تهران،‌ تبریز،‌اصفهان و مشهد مسئله این است !!

تهران،‌ تبریز،‌اصفهان و مشهد گزینه‌های میزبانی فینال حذفی
فوتبال ایران منتظر اعلام تصمیم نهایی سازمان لیگ است.

به گزارش خبر نگار سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یکی از سوالاتی که این روزها جامعه فوتبال ایران به دنبال جواب برای آن است به محل برگزاری فینال جام حذفی مربوط می‌شود. بعد از سه سال متوالی برگزار فینال جام ازادسازی خرمشهر در ورزشگاه نفت و گاز اروندان این شهر که اتفاقات با بی نظمی و مشکلات بسیار زیادی هم همراه بود،‌ مسوولان سازمان لیگ تصمیم گرفتند قید برگزاری فینال در این شهر برای فصل جاری مسابقات را بزنند. هرچند گرمای شدید هوا علت اصلی اتخاذ چنین تصمیمی اعلام شده منتهی هزینه‌های گزاف برگزاری فینال در خرمشهر و هم چنین ضعف‌های اساسی ساختاری ورزشگاه از جمله زمین جمن نا مطلوب،‌ نور ضعیف، نداشتن پارکینگ و گیت‌های مناسب کنترل ورود و خروج تماشاگران از دلایل اصلی منتفی شدن برگزاری فینال در خرمشهر به حساب می‌آید.
برای مسابقات امسال اما هرچند همه می‌دانند که دیگر قطعا فینال در این شهر دیگر برگزار نخواهد شد اما مسوولان سازمان لیگ هنوز محل برگزاری فینال این دوره از رقابت‌های جام حذفی را هم تعیین نکرده‌اند. برای جلویگری از هرگونه حرف و حدیث تصمیم جدی مسوولان این است که قبل از برگزاری مسابقات مرحله نیمه نهایی و مشخص شدن فینالیست‌ها،‌ میزبان مسابقه نهایی را مشخص کنند. در همین رابطه یک منبع آگاه در سازمان لیگ به خبرنگار لحظه اعلام کرد که چهار شهر تبریز، اصفهان،‌تهران و مشهد گزینه‌های اصلی مدنظر مسوولان بری میزبانی فینال هستند.
در شرایط کنونی پرسپولیس و سپاهان تنها تیم‌های پرطرفداری هستند که فینالیست شدن آنها شرایطی را فراهم خواهد کرد که مسوولان تصمیم بگیرند مسابقه را در یکی از شهرهای اصفهان یا تهران برگزار کنند. بدون شک حضور هر یک از این دو تیم در فینال تماشاگران زیادی را به ورزشگاه خواهد کشاند و به همین ترتیب سازمان لیگ با در نظر گرفتن شرایط پرسپولیس و سپاهان در آینده‌ای نزدیک نسبت به تعیین محل برگزاری فینال مسابقات جام حذفی درباره آن تصمیم نهایی را اعلام خواهد کرد. یک احتمال هم وجود دارد که اگر پرسپولیس و سپاهان از دور مسابقات حذف نشوند و به فینال برسند،‌ میزبان فینال با قید قرعه از بین ورزشگاه‌های نقش جهان اصفهان و آزادی تهران انتخاب شود.