توماس توخل: همه ما به این پیروزی نیاز داشتیم؛ بازی بعدی هم کیمیش در پست دفاع راست خواهد بود

در چارچوب هفته بیست‌وسوم بوندسلیگا، بایرن مونیخ در یک دیدار حساس و سخت موفق شد پس از سه بازی ناکامی در کسب پیروزی، با گل هری کین در واپسین دقایق مقابل لایپزیش در آلیانتس آرنا با نتیجه 2-1 پیروز شود.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  به نقل از اسکای؛ حال توماس توخل در کنفرانس خبری پس از بازی درباره عملکردشان در این بازی و همچنین اهمیت این پیروزی مقابل لایپزیش صحبت کرده که این روزها می‌تواند چقدر برای‌شان مفید باشد. او گفت: نیمه اول عملکرد خیلی خوب داشتیم اما نتوانستیم پیش بیفتیم. نیمه دوم شرایط کمی برای‌مان پیچیده شد. ما گل اول را زمانی که لایپزیش در حال حمله بود، به ثمر رساندیم و پس از دریافت گل تساوی نیز، واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در مجموع شایسته این پیروزی هستیم و برد امروز برای بازیکنان بسیار خوب است، برای همه ما در باشگاه خوب است.

لروی سانه در این بازی به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشت و ضمن از دست دادن چندین موقعیت خوب، بارها توپ را لو داد که می‌توانست منجر به ضد حملات خطرناک لایپزیش و باز شدن دروازه بایرن مونیخ شود. با این حال، گویا او با مصدومیت در این بازی حضور پیدا کرده است. توخل که اعتقاد دارد سانه این روزها تحت فشار زیادی قرار دارد، گفت:

با کیفیتی که دارد، او با گل‌ها و پاس گل‌هایش قضاوت می‌شود. در حال پشت سر گذاشتن مقطع سختی است با توپ‌های زیادی که طی بازی از دست می‌دهد. او مجبور شد از زمین خارج شود زیرا درد داشت. او در حال حاضر راحت نیست و دندان‌هایش را به یکدیگر می‌فشارد.

با مصدومیت ساشا بویی، نصیر مزروعی و همچنین آماده نبودن کنراد لایمر، یوسوا کیمیش در این بازی به عنوان دفاع راست بازی کرد. توخل در این‌باره گفت:

یوسوا تنها بازیکنی در ترکیب بود که چندین‌بار در پست دفاع راست بازی کرده است. او عملکرد خوبی داشت و احتمال اینکه مقابل فرایبورگ نیز دوباره در این پست به او نیاز پیدا کنیم، زیاد است.

انتهای پیام/