تکرار دیدار جنجالی‌ها این بار در آزادی؛ پرسپولیس به دنبال پیروزی دوباره مقابل ماشین‌سازی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از دو پیروزی مهم در لیگ برتر مقابل پیکان و شاهین بوشهر حالا در هفته نهم به مصاف ماشین سازی تبریز خواهد رفت.

این مسابقه از این حیث حساسیت بالایی دارد که استقلال و تراکتور در تبریز با یکدیگر تقابل خواهند کرد و به طور اتوماتیک وار در صورت پیروزی شاگردان کالدرون فاصله با یکی از این دو تیم بیشتر خواهد شد و همچنین پرسپولیس می تواند همچنان به مقام قهرمانی در این فصل نیز امیدوار باشد.

سرخپوشان در این فصل یک بار با ماشین سازی در جام حذفی بازی کردند که این دیدار جنجالی با برتری دقیقه 101 پرسپولیس با تک گل امیری همراه شد. این دیدار از حیث دریافت کارت قرمز برای بازیکن ماشین سازی جنجال ساز شد و اینکه علیپور از روی نقطه پنالتی نتوانست دروازه حریف را باز کند.

فصل گذشته دیدار حساس دو تیم از هفته بیست و نهم در ورزشگاه ازادی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که این دیدار تا دقیقه 82 با برتری ماشینی ها همراه بود و این بار علیپور از روی نطقه پنالتی توانست دروازه حریف را باز کند. دیدار رفت دو تیم در فصل گذشته نیز با پیروزی یک بر صفر سرخ ها همراه شده بود.

خبرنگار: سپهر خرمی