تکرار فینال جام حذفی اینبار در اتحادیه/ پاری سن ژرمن در پی کسب جامی دیگر

 فینال جام اتحادیه فوتبال فرانسه را امشب دو تیم پاریسن ژرمن و لیون برگزار خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فینال جام اتحادیه فوتبال فرانسه چهارمین مصاف پاریسن ژرمن و لیون در همه رقابتهای این فصل فوتبال فرانسه و دومین فینال باشگاهی این کشور محسوب میشود.در تاریخ ۴ مارچ در فینال جام حذفی، پاریسن ژرمن با نتیجه پنج بر یک در شب درخشش کیلیان امباپه که هت تریک کرد موفق شد لیون را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پاریسن ژرمن مقابل لیون
? ورزشگاه: استاد دو فرانس
? ساعت ۲۳:۴۰
داور : جرومه بریسارد

پیروزی پاریسی‌ها در هر ۳ دیدار

در جریان مسابقات لوشامپیونه در دو دیدار رفت و برگشت پاریسن ژرمن موفق به پیروزی در هر دو بازی شد.در دیدار رفت و در زمین لیون، نیمار با تک گل خود باعث پیروزی یک بر صفر پاریسن ژرمن شد و در بازی برگشت هم پاریسی ها در پارک دو پرنس با نتیجه چهار بر دو لیون را شکست دادند.

پاریسن ژرمن ۸ قهرمانی در ۹ فینال/لیون ۱ قهرمانی در ۵ فینال

پاریسن ژرمن تا کنون ۹ بار در فینال جام اتحادیه حضور داشته است که در ۸ فینال تیم پیروز بوده است.آنها رکورددار فتح “کوپا ده لالیگ” هستند.در مقابل لیون ۵ بار به فینال این رقابتها رسیده که تنها ۱ بار موفق به بردن جام شده است.

تکرار فینال فصل ۲۰۱۳/۱۴

دیدار امشب پاریسن ژرمن و لیون در واقع تکرار فینال فصل ۲۰۱۳/۱۴ میباشد.در آن دیدار پاریسن ژرمن با دبل ادینسون کاوانی در مقابل تک گل آلکساندر لاکازت موفق به شکست لیون و فتح جام شد.حال باید منتظر ماند و دید چهارمین مصاف دو تیم در فصل جاری که دومین فینالی است که لیون_پاریس مقابل هم برگزار میکنند با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید؟

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: