حق پارس جنوبی را چه کسی از استقلال و فدراسیون می گیرد؟

تیم فوتبال پارس جنوبی با رای کمیته انضباطی باید بازی معوقه با استقلال را برگزرار کند در حالی که این تیم بوشهری معتقد بود بازی باید 3 بر صفر شود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال پارس جنوبی در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال میزبان تیم فوتبال استقلال بود اما در ادامه استقلالی ها به دلیل اینکه چند بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده اند در این بازی حاضر نشدند هر چند که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم معتقد بودند این بازی باید برگزار شود و داور ها و تیم پارس در زمین حاضر شدند اما استقلال به این بازی نرسید.

پس از بررسی های لازم برخی از بازیکنان استقلال تست کرونایشان مثبت شد اما قانون 25 درصد کرونایی و لغو بازی اعمال شد و این در حالی است که پارسی ها مدعی هستند این تیم زیر 25 درصد کرونایی داشته است.

سرمربی این تیم بعد از خبر تکرار بازی استعفا کرد تا به نوعی اعتراض خود را به رای صادره از سوی کمیته انضباطی اعلام کند و باشگاه نتیز شکایت خود را به استیناف برد تا تصمیم گیری در مورد این بازی به آنجا موکول شود .

کانال های منتسب به استقلال سکوت کردند

نکته قابل توجه اینکه پارس طبق قانون در زمین بازی حاضر شد و استقلال در زمین غایب بود و دقیقا مثل شرایط پرسپولیس و سپاهان باید بازی 3 بر صفر به سود پارس اعلام میشد اما اینطور نشد تا غائله کمی پیچیده تر شود .

روزی که رای به سود پرسپولیس صادر شد کانال هایمنتشب به استقلال تهران تیم پرسپولیس را حکومتی نامیدند و رای را نا عادلانه خواندند اما امروز در ماجرای تقریبا مشابه صدایی از همین کانال های هواداری در نمی آید .

اسنتیناف تنها مرجعی است که می تواند رای را تغییر دهد اما باید دید مستندات کدامیک برای اعضای استیناف کفایت می کند و تاوان سر بریده پارس به دلیل اعتراضات بیشمار در روز های اخیر را تیم بوشهری باید بدهد؟

انتهای پیام