حلالی: زمانی اینقدر ضعیف بودند که بابا مسعود و حسن و حسین می گفتند

از اینکه 5 سال است جام ندیدند و 5 سال نزدیک جام هم نشدند و فقط یک جام حذفی را بردند آن هم در ضربات پنالتی و خیلی از دربی ها را نیز واگذار کردند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما 5 سال قهرمان لیگ هستیم و در حال حاضر نیز از نظر امتیازی بالاتر از آن ها هستیم. کمیته انضباطی برود هر تیمی را که می خواهد قهرمان کند. اما ما بالاترین امتیاز را در لیگ داریم. با اینکه خیلی از بازیکنان را از دست دادیم و نتوانستیم چند بازیکن خوب را جمع کنیم. این ها زمانی اینقدر ضعیف بودند که بابا مسعود و حسن و حسین می گفتند. نیامدند ساختار باشگاه را ببینند که چه تغییراتی ایجاد شده است.

وی افزود: باید بیایند و با خودشان واقع بین باشند. الان که بابا مسعود هم نیست. سه چهار ماه هم تمام مشکلات مدیریتی شان حل شده و به آرامش رسیده اند و باز هم در رده دوم جدول هستند از نظر امتیازی. با این همه شرایط خوب و بازیکنانی که گرفتند. استقلال مساوی کرده است اما 3 امتیاز می گیرد. کاری ندارم که که فدراسیون مقصر است یا کسی دیگر اما چرا باید نتیجه بازی که انجام شده است را تغییر می دهند؟ اگر بازی با سپاهان و پرسپولیس 3 بر 0 شد، به خاطر این بود که سپاهانی ها در رختکن بودند و وارد زمین نشدند و استقلالی ها نیز ترسیدند و به ترکیه رفتند.

بیشتر بخوانید:
حلالی: من با یحیی گل محمدی هر روز در تماس هستم
اسماعیل حلالی: چرا باید به یک خارجی به خاطر نشستن روی نیمکت به یورو…
حلالی:کره ای ها دنبال حاشیه نیستند و فهم خوبی از فوتبال دارند

انتهای پیام /