حمیداوی: ما در مشهد هم میهمان هستیم و در تهران هم میهمانیم

 مدیر باشگاه پدیده در خصوص داوری، علت تساوی با پیکان و وضعیت فوتبال خراسان صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرهاد حمیداوی پس از تساوی پدیده مقابل پیکان گفت: متاسفانه داور همه 50-50 ها را به سود پیکان سوت زد و داور بازی را به چالش کشید. شما هم دیدید که حریف با سر به صورت صادقی زد و بازیکن ما اخراج شد. جفت بازیکنان را اخراج کردند ولی به نظرم نباید کارت زرد می‌گرفت چون 30 ثانیه قبل کارت گرفته بود.

وی ادامه داد: ما یک گل هم زدیم که آفساید نبود ولی آفساید گرفته شد. باید کارشناسان نظر بدهند ولی در شرایطی که تیم ما قرار دارد گذشتن از یک گل سالم بسیار سخت است. تا دقیقه 60-70 توپ و میدان و همه چیز در دست ما بود. من از تیمم راضی هستم و در ادامه راه با کمک خدا بهتر خواهیم شد.

حمیداوی اظهار داشت: ما تیم خراسان هستیم ولی قبل از بازی به ما زمین ندادند. یعنی ما در زمین ثامن تمرین نکردیم. پس ما در مشهد هم میهمان هستیم و در تهران هم میهمانیم. ما در آنجا ترکش زیاد می‌خوریم. ما همه کار کردیم ولی هیئت فوتبال دوست دارد که این تیم سقوط کند.

مدیر تیم پدیده گفت: گفتند که حمیداوی‌ها می‌آیند و می‌روند ولی من می‌گویم که این تیم هم سقوط کند، من هستم. ما وقتی به لیگ یک رفتیم شما اتفاقا می‌روید و تیم را ترک می‌کنید. من این تیم را عین بچه‌هایم دوست دارم و همیشه کنار این تیم خواهم ماند.

بیشتر بخوانید:
حمیداوی: زورمان نمی‌رسد از پرسپولیس پول بگیریم‌
حمیداوی:کاسه داغ تر از آش نشوید
حمیداوی به اوین رفت ، فتاحی هم برکنار می شود

انتهای پیام /