خداداد عزیزی: پدیده رسما سقوط کرده، مسئولین استان این تیم را رها کنند

خداداد عزیزی گفت: وقتی مالک باشگاه تیم را به شهر دیگری و بی احترامی های فراوان به مردم استان خراسان میکند چرا باید دنبال او برویم!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: او وقتی برای پول تیم های پایه پدیده که مهمترین مسئله در تیم داری حرفه ای است را اجاره میدهد به تیم های شمالی چرا باید حمایت شود! پدیده شک نکنید سقوط خواهد کرد ، مسئولین استان بجای آنکه برای این تیم هزینه کنند بهتر است زیرساخت های اصلی را از همین فردا شروع کنند تا استان خراسان تیم صنعتی ( سنگ آهن خواف، فولاد نیشابور و… ) داشته باشد که هرسال نگران پول و بدهی نباشیم.

وی افزود: از همین الان دنبال خریدن سهمیه لیگ یکی باشید و روی آن هزینه کنید ، مگر سپاهان و ذوب آهن و فولاد و گل گهر در حال فروپاشی نبودند!! مسئولین استان آمدند دست به دست هم دادند و تیم صنعتی قوی تاسیس کردند که اکنون نتیجه آن را می‌بینید. وقتی مالک تیم جوابگوی کسی نیست چرا میخواهید حمایت کنید ، وقتی فصل گذشته حمایت کردید نتیجه چه شد! زمان نقل و انتقالات آمد و هزینه فروش بازیکنان را به جیب زد! این مالک در حد حمایت است اصلا! مسئولین استان لطفا از همین الان به فکر سال آینده باشید که تیم صنعتی تاسیس کرده و از لیگ یک با قدرت شروع کنید.

بیشتر بخوانید:
خداداد عزیزی در تقویم ملی جای می گیرد

انتهای پیام /