خسروی‌وفا: بازی‌های پاراآسیایی برشی از برنامه‌ریزی برای موفقیت در پارالمپیک ۲۰۲۰ است

خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پاراالمپیک دلیل موفقیت کاروان ورزشی ایران را حمایت‌های دولت، مجلس، رسانه و برنامه ریزی دانست و تاکید کرد بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا برشی از برنامه ریزی برای موفقیت در پارالمپیک ۲۰۲۰ است.

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از خبرگزاری تسنیم:

محمود خسروی، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه مراسم استقبال از کاروان خودباوری و امید در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دلایل موفقیت کاروان ورزشی ایران را حمایت‌های حکومتی در قالب نگاه مثبت دولت و مجلس و همچنین رویکرد حمایتی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ورزش جانبازان و معلولین و روشندلان عنوان کرد.

وی رسانه و برنامه ریزی را نیز علاوه بر حمایت‌های دولت و مجلس به عنوان دیگر عوامل موفقیت کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا عنوان کرد.

خسروی وفا اهمیت رسانه برای پیشرفت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: رسانه‌ها، ورزش جانبازان، معلولان و روشندلان را مورد توجه و پوشش قرار داد و همین عامل مهمی در شناساندن مطالبات این قشر به جامعه شد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک برنامه‌ریزی برای موفقیت کاروان ورزشی ایران را هم مهم برشمرد و اظهار داشت: آنچه مسلم است برای ارتقا جایگاه ایران در بازی‌های پاراآسیایی برنامه ریزی شده بود که محقق شد و از مدت‌ها پیش هم در قالب ستاد عالی بازی‌های آسیایی پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک فعالیت‌های ساختارمندی انجام شد.

خسروی رفا در پاسخ به این سوال که برای پارالمپیک چه هدفی را دنبال می‌کنید ، تاکید کرد: بازی‌های پاراآسیایی تنها برشی از پارالمپیک بود به همین دلیل به رویدادهای آینده در استمرار موفقیت‌های گذشته نگاه می‌کنیم و قطعا با هدف افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی برنامه ریزی در قالب ستاد عالی ادامه خواهد یافت.